8 grudnia najlepsi gracze komputerowi ze wszystkich kontynentów rozpoczną zmagania podczas globalnych finałów World Cyber Games – największego e-sportowego wydarzenia na świecie. W tym roku światowe finały WCG
Do dyspozycji mieli format A1, czyli 594×841 mm papieru. Na takiej powierzchni mogli wykazać się fantazją i profesjonalizmem. Stworzyli nietypowy team roboczy – dwóch studentów plus doktorantka prowadząca
W pierwszy weekend sierpnia w Kostrzynie nad Odrą odbędzie się XVII edycja Przystanku Woodstock. Serwis Allegro i Fundacja Allegro All For Planet kolejny raz zadbają o to, aby trzydniowy festiwal był ekologiczny. Centrum przygotow
Historia Kapitana ENERGA, dostępna na stronie www.bohatercodziennosci.pl, to nieszablonowa forma budowania nowego wizerunku Grupy. Idea postaci nawiązuje do kultowych, komiksowych superbohaterów oraz ich misji w otaczającym �
mBank, wraz z rachunkiem osobistym eKONTO, został uznany przez ekspertów za najlepszy bank dla nowoczesnego Klienta. Tytuł najlepszego banku dla nowoczesnego Klienta korzystającego z konta internetowego otrzymał
Serwis Senior.pl, pierwszy polski portal tworzony w całości z myślą o dojrzałych osobach, wzbogacił się o system komentowania artykułów oraz rozbudowane forum - Senior Cafe. To jedno z niewielu miejsc w polskim Internecie, gdz
OFF Festiwal, wspierany przez mBank, ma młodszego brata. Miłośnicy muzyki alternatywnej będą mogli wziąć udział w zimowej edycji festiwalu - OFF Festival Club. mBank jest mecenasem festiwalu. Już po raz drugi mBank wspiera sc
27 stycznia 2003 roku podpisana została umowa o wspołpracy miedzy Eskadara Sp. z o.o. - organizatorem Festiwalu \"Kreatura\" i Freixenet Sp. z o.o. dzięki której Freixenet uzyskał prawo do posługiwanie sie tytułem Sponsora Festi
„Ekoszkody. Krótki Przewodnik po ryzyku” to pierwszy na polskim rynku ubezpieczeń magazyn inżynierski, przedstawiający praktyczne strony oceny ryzyka spowodowania szkód w środowisku. Publikację wydała w
Na zlecenie ING Real Estate Development Sp. z o.o. konsultanci agencji Imago Public Relations opracowali i rozpoczęli realizację kampanii artystyczno – edukacyjnej „Budujemy wyobraźnię” skierowanej do dzieci i mie