mBank wspólnie z Katolickim Stowarzyszeniem Archidiecezji Łódzkiej zapraszają do licytacji ręcznie malowanych pisanek Wielkanocnych oraz gadżetów mBanku w ramach Aukcji Malowane Nadzieją. Po raz pierwszy aukcja Malowane Nadzie
Firma BARTEK, która od 20 lat dba o zdrowie dziecięcych stóp, w sezonie zimowym postawiła na wykorzystanie w obuwiu nowoczesnych technologii. Membrana Sympatex Reflexion, która chroni przed utratą ciepła i ma właściwości oddy
Polskę w 2015 r. czekają zmiany na arenach politycznej i gospodarczej. To może być czas strajków. Uruchomiony został bowiem mechanizm ujawniający społeczne aspiracje, często niepokrywające się z wizjami rządzących. Ukazał
Giełdowy touroperator wypracował za okres styczeń-wrzesień 2008 roku zysk netto ponad 5,4 miliona złotych, przy przychodach netto na poziomie ponad 208 milionów złotych. W porównaniu do analogicznego okresu ubiegłe
Dziecko późno zaczyna uczyć się mówić, artykułuje w sposób specyficzny, niezrozumiały i ma problemy w relacjach z rówieśnikami? To objawy autyzmu, choroby, z którą ? jeśli zostanie wcześnie zdiagnozowana ? można żyć n
5 grudnia br w Weronie odbędzie się konferencja „Europa otwarta: dialog o przedsiębiorczości kobiecej. Słynne Polki i Włoszki dyskutują o polityce i przedsiębiorczości”. Joanna Prószyńska- Witkowska, prezes
Niezwykły cykl „Miłość i życie kobiety” Schumanna, kilka pieśni Chopina oraz kompozycje Ewaneza i Jonasa zabrzmią w murach Politechniki Gdańskiej. Politechnika Gdańska zaprasza na pierwszy w nowym roku akademickim
Globalny sondaż Reader’s Digest wykazał, że w większości krajów planuje się wydać na nadchodzące święta tyle samo co w zeszłym roku. Polska należy do garstki tych, którzy postanowili zacisnąć pasa. Mi
Przełomowa i wyjątkowa gra rodzinna ?Viva Pinata? na konsolę Xbox 360 od 1 grudnia na półkach sklepowych w całym kraju Warszawa, 30 listopada 2006 ? Firma Microsoft? poinformowała o premierze gry na konsolę nowej ge
Grupa Generali została laureatem prestiżowego Konkursu Komunikacji Marketingowej EFFIE Awards 2008 oceniającego efektywność działań kampanii reklamowej. Uznanie jury konkursu uzyskała reklama Autocasco Generali pt. „Komba