Jubileuszowe spotkanie PSPR, zaplanowane na 21 czerwca, zwieńczy 10 lat działalności tej organizacji. Gośćmi specjalnymi będą profesorowie Larissa i James Grunig, światowe autorytety w dziedzinie Public Relations. Polskie Stowa
Coraz częściej Polacy decydują się na egzotyczne wyprawy w zimowe miesiące. Z kolei wielbiciele białego szaleństwa wybierają się na stoki samolotem. Obok ciekawej oferty, poszukują również dobrego ubezpieczenia. Dla p
Dwadzieścia siedem honorowych szpad górniczych, osiemnaście państwowych medali, prawie sto osób wyróżnionych odznaczeniami czy obchodzących jubileusz pracy - podczas uroczystej Akademii Barbórkowe
Europejscy konsumenci wybrali marki, którym ufają najbardziej. Nokia i Nivea to marki, które niezmiennie od lat cieszą się największym zaufaniem wśród Europejczyków. W ósmej już edycji bad
Coraz większą popularność zyskuje ostatnimi czasy nurt offline, czyli rezygnacji z wszelkich forma masowego komunikowania ? zwłaszcza elektronicznego. Odcięcie się od Internetu, który obecny jest już niemal w każdym aspekci
Większościowy pakiet Ceneo.pl - wiodącej porównywarki cen w polskim internecie, 30 grudnia 2006 roku trafił w ręce QXL Holding, właściciela Grupy Allegro.pl. Większościowy pakiet akcji został odkupiony od do
2000 słuchaczy wykładów otwartych, 21 ?młodych" panelistów biorących udział w debatach VII Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach (European Economic Congress ? EEC) oraz blisko 100 osób uczestniczących w wydarzeniu
Każdy, kto ma pomysł na przeprowadzenie eksperymentu internetowego oraz chce stworzyć coś nowego, niepowtarzalnego i innowacyjnego w Sieci, może zgłaszać się do Wirtualnej Polski. Portal uruchomił właśnie program „Labo
Największa w Europie drogeria sieci Rossmanna będzie mieścić się w łódzkiej Manufakturze. Sklep zostanie otwarty pod koniec sierpnia.Drogeria będzie miała powierzchnię 1350 m2. Zlokalizowana zostanie na parterze tuż p
Całkowicie nowatorskie podejście do zakupów w internecie promować będzie lider e-handlu, platforma handlowa Allegro.pl. Akcję rozpoczęła kampania promocyjna. W prasie i outdoorze pojawiła się reklama proekologiczna. A w