10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy
Warszawa, 14 maja 2014 r.: Co trzeci Polak nie ma zwyczaju jadać poza domem. Jeśli już się decydujemy na wyjście do restauracji, to połowa z nas wybiera tę, w której serwowane są dania kuchni polskiej. Jeśli danie na wynos, t
Donald Tusk, premier rządu RP…
Rainbow Tours S.A. uruchomił w stolicy nowe Biuro Obsługi Klienta. To już piąty punkt w mieście, gdzie można poznać ofertę tego touroperatora.W strategii spółki jednym z najważniejszych elementów jest budowa wł
Katowice, 15 grudnia 2014 r. ? Istotne, aktualne, często niełatwe tematy w pełni adekwatne do zmieniającej się sytuacji politycznej w Europie i na świecie ? to podstawowe założenia zakresu tematycznego największej konferencji
Netia SA jest głównym sponsorem konkursu Nowa Społeczność Roku – inicjatywy, mającej na celu wyłonienie najciekawszych i najbardziej kreatywnych społeczności internetowych. Netia już po raz kolejny angażuje się
Kolekcja siedmiu modeli Ferrari GT w skali 1:38 została wprowadzona na polski rynek dnia 25 kwietnia. Wydarzeniu towarzyszyć będzie kampania telewizyjna z uczestnictwem siedmiokrotnego Mistrza Świata Formuły 1 - Michaela Schumache
Młodzi konstruktorzy – w wieku od 10 do 16 lat – budować będą z klocków roboty. Druga w Polsce edycja międzynarodowego turnieju budowy robotów FIRST LEGO League odbędzie się w sobotę, 15 listopada 2008
ING Bank Śląski znalazł się wśród najsilniejszych marek na polskim rynku i otrzymał tytuł Superbrand Polska. Bank został także uznany za jedną z najsilniejszych marek biznesowych „Business Superbrands". ING Bank
Już po raz ósmy wręczono statuetki i nagrody w ramach konkursu Lider Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Kapituła Nagrody Konkursu wyłoniła organizacje i instytucje, które prezentują najlepsze na rynku praktyki zarządz