Jak korzystać ze słońca, by nie doprowadzić do oparzeń, a przede wszystkim do rozpoczęcia procesów nowotworowych? Krem z filtrem i słomiany kapelusz mogą nie wystarczyć. Zobacz, co eksperci mówią o zasadach bezpiecznego opa
Od listopada 2007 Neuron Agencja Public Relations pracuje dla Rainbow Tours S.A. Spółka, notowana na warszawskiej giełdzie, zleciła agencji organizację spotkań z dziennikarzami, relacje inwestorskie oraz opracowanie n
Już po raz 14. jury konkursu ?Artystyczna Podróż Hestii? nagrodziło najlepsze prace konkursowe studentów szkół artystycznych w Polsce. Krzysztof Maniak z Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie zdobył nagrodę główną ? miesięcz
Xella Polska otrzymała tytuł Solidny Pracodawca Roku 2006 za wzorową politykę personalną. Ta prestiżowa nagroda przyznawana jest przez „Przegląd Gospodarczy" firmom przykładającym dużą wagę do solidności zatrudn
Jesteśmy w Europie. Coraz częściej kupujemy takie same, nowe samochody, jak nasi zachodni sąsiedzi. Chodzimy w takich samych ubraniach, latamy tymi samymi liniami lotniczymi. Nie możemy więc oczekiwać, że w najbliższej przysz�
Koncerty muzyczne, piknik rodzinny na Błoniach Nadwiślańskich, uroczyste odsłonięcie kolejnych ?katarzynek? w Piernikowej Alei Gwiazd ? podczasŚwięta Miasta od 20 do 24 czerwca w Toruniu odbędzie się wiele imprez artystycznyc
ING Bank Śląski został uhonorowany tytułem Panteon Polskiej Ekologii za działania z zakresu edukacji ekologicznej. To prestiżowa nagroda dla podmiotów, działających na rzecz ochrony i poprawy jakości środowiska natural
Pyszna, lodowa nowość Nestlé pod dobrze już znaną marką NESQUIK została wzbogacona o dodatkową atrakcję dla najmłodszych konsumentów - zestaw edukacyjnych gier "Globalne ocieplenie. Uratuj lody".Przypominamy o p
Już po raz kolejny portal www.brebank.pl został wyróżniony przez branżowych specjalistów. 5 grudnia podczas uroczystej gali w warszawskiej Fabryce Trzciny odbyło się wręczenie nagród w trzeciej edycji konkur
Europejscy konsumenci wybrali marki, którym ufają najbardziej. Nokia i Nivea to marki, które niezmiennie od 7 lat cieszą się największym zaufaniem wśród Europejczyków. W siódmej już edycji badan