Już po raz trzeci Rossmann zdecydował się na wydanie wewnętrznego kalendarza, w którym na zdjęciach pozują pracownice firmy. Dwanaście pań prezentuje się na fotografiach niczym profesjonalne modelki. Zaprezentowane styl
„Wykluczone dzieci” – taki tytuł nosi najnowszy, dziewiąty już raport UNICEF dotyczący sytuacji dzieci w 24 krajach OECD, w tym w Polsce. Raport pokazuje nierówności społeczne wśród dzieci w kraj
Spot reklamowy „Sprawność” do jesiennej kampanii wizerunkowo-produktowej MultiBanku, przygotowany przez agencję Just, otrzymał wyróżnienie na Ogólnopolskim Festiwalu Reklamy Złote Orły.Jury konkursu z�
Freixenet, największy na świecie producent win musujących, został sponsorem wydania wyjątkowej płyty „Cafe Luna – hiszpańska podróz”. To pierwsza na polskim rynku płyta prezentująca szeroko hiszpańsk�
Akcje pomocy prowadzone przez Ericsson Response po przejściu tsunami na Sri Lance najgłębszym z doświadczeń wolontariusza firmy Ericsson Jana Herremo. Wnioski z jego działań ratunkowych będą mogły być wykorzystane przez pols
Finanse bez granic w czasie i przestrzenimBank został uznany za najatrakcyjniejszy wirtualny bank dla studentów w rankingu opracowanym przez ogólnopolski magazyn"Dlaczego". Jednocześnie marka mBanku została zakwalifikowana do II
Spotkanie dedykowane „Awansom naukowym według nowego prawa o szkolnictwie wyższym” z udziałem prof. dr. hab. inż. Tadeusza Kaczorka, członka rzeczywistego PAN oraz przewodniczącego Centralnej Komisji ds. Stopni i Tytu
Michał Macierzyński z redakcji portalu Bankier.pl został jednym z trzech laureatów prestiżowej nagrody dziennikarskiej im. Mariana Krzaka. Po raz pierwszy w historii dziennikarz portalu internetowego odebrał tak ważną dla
Wraz z kalendarzowym początkiem lata Humana - producent zdrowej żywności dla dzieci i niemowląt - zwiększa dostępność do szerokiej oferty swoich produktów, w tym do mlek modyfikowanych, herbatek dla niemowląt oraz wody
Nexto.pl, największy polski sklep z cyfrowymi książkami i prasą wprowadza, jako pierwszy na rodzimym rynku e-publikacji, bardziej przyjazny i opłacalny dla klientów model dystrybucji. Zamiast kupować konkretne produkty, u�