1 czerwca na stacjach paliwowych Shell rusza nowa kampania promocyjna, nawiązująca do obchodzonej w tym roku rocznicy 60-lecia nawiązania współpracy technologicznej Shell z Ferrari. Kierowcy tankujący na stacjach Shell będ
Już 9 maja br. nad poznańską Maltą odbędzie się IV edycja Biegu na Tak ? Run of Spirit. Ideą imprezy jest wspólna rywalizacja i aktywność sportowa bez względu na stopień sprawności uczestników. To jedyna impreza biegowa w
Allegro.pl - największy serwis aukcyjny w polskim Internecie chroni własność intelektualną i wprowadza program "Współpraca w Ochronie Praw". Podstawowym jego zadaniem jest zapewnienie ochrony m.in. marki i znaków towarowych zna
Ex libris to znak własnościowy, najczęściej ozdobny, wykonany w technice graficznej, opatrzony na przykład nazwą instytucji lub sentencją. Zaprojektowanie ex librisu dla politechnicznej Biblioteki Głównej było zadaniem
Witam serdecznie,Chciałbym Państwa poinformować o bardzo wysokich wynikach licytacji przedmiotów na rzecz powodzian (http://www.allegro.pl/powodz/), która ma miejsce w serwisie aukcyjnym Allegro (http://www.allegro.pl) od począ
Jesteśmy w Europie. Coraz częściej kupujemy takie same, nowe samochody, jak nasi zachodni sąsiedzi. Chodzimy w takich samych ubraniach, latamy tymi samymi liniami lotniczymi. Nie możemy więc oczekiwać, że w najbliższej przysz�
BRE Bank zdobył I nagrodę w trzeciej już edycji konkursu na najlepiej sporządzony raport z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Ogłoszenie wyników i wręczenie statuetek nastąpiło podczas konferencji zatytułow
Zobaczyć szefa w kąpielówkach? ? bezcenne. Prorektora czy dziekana w rywalizacji sportowej? ? intrygujące. Na Otwarte Mistrzostwa Politechniki Gdańskiej o Puchar Rektora zapraszamy we wtorek, 26 października o godz. 16 do Centrum
W dniach 10 - 24 września na stronach największego polskiego serwisu aukcyjnego Allegro odbędzie się muzyczna akcja charytatywna roku – licytacja pełnych płytotek zespołów: Genesis, Dire Straits i Jean-Michel Jarre’
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy