Redakcja SwiatObrazu.pl oraz firma Kata zapraszają do udziału w konkursie fotograficznym "Lekka rzecz...". Do wygrania niezwykle lekkie i niezbędne wyposażenie każdego fotografa: plecak, torba i kabura na sprzęt fotograficzny.Ż
NetPress Digital, lider sprzedaży czasopism oraz gazet w wersji elektronicznej, 22 listopada uruchomił pod domeną www.nexto.pl przedpremierową wersję nowego serwisu. Nexto.pl stanie się pierwszą w polskim Internecie platformą,
Któż nie zna latającego talerza, którym często bawią się całe rodziny w parku. Teraz coraz większą popularność zdobywa dogfrisbee – sport, który każdy może uprawiać z własnym psem. Wystarcz
Mimo kryzysu Polacy nie zamierzają oszczędzać na świętach. Już od początku grudnia placówki handlowe i sklepy internetowe przeżywają oblężenie. Coraz częściej do zakupów prezentów wykorzystujemy Intern
Warszawa, 22 listopada 2007 - Bank Pekao SA jako jedyna polska firma znalazł się na liście finalistów międzynarodowego konkursu European Business Awards w kategorii ?Business of the Year". Ponadto, wysiłek Banku w dziedzinie komu
Partner Center Sp. z o.o. od dnia 1 maja 2006 r. jest wyłącznym importerem oraz dystrybutorem na Polskę światowej klasy marki "Freixenet" ? największej marki win musujących oraz win spokojnych "Freixenet Ash Tree Estate" oraz "Me
To już politechniczna tradycja. Co roku, na kilka dni przed Bożym Narodzeniem w holu przed Aulą Gmachu Głównego Politechniki Gdańskiej gromadzą się słuchacze koncertu świątecznego. Tegoroczne „kolędowanie”
Chór Politechniki Gdańskiej zdobył najwyższe laury podczas XI Łódzkiego Festiwalu Chóralnym Cantio Lodziensis. W konkursie uczestniczyło 28 zespołów z całej Polski. Festiwal odbywał się w dniach 15&
Giełdowy touroperator sukcesywnie realizuje strategię budowy własnej, silnej sieci sprzedaży. W związku z rozwojem czarterów z Wrocławia, Rainbow Tours otworzyło w połowie grudnia, drugi już salon w tym mieście. Jest t
W sobotę 6 grudnia odbył się finał niezwykłego projektu autorstwa artysty Macieja Kota. Dzięki niemu setny polski oddział dziecięcy zmienił się w bajkową krainę. Malarz wspólnie z partnerami akcji - marką Dekoral or