Koncern Energetyczny ENERGA SA zaprasza na koncert ?Gdańsk dla Orkiestry? -14 Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Gdańsku, który odbędzie się 8 stycznia br. na Targu Węglowym. W dodatkowym uświetnieniu kulminacyjneg
Czy śmiech może przyspieszyć proces zdrowienia? Eksperci twierdzą, że tak. Chorzy, szczególnie ci zmagający się z nowotworem, przez cały czas powinni dbać o dobry humor. Warto o tym pamiętać nie tylko w Światowy Dzień Wal
Zimowa aura sprzyja poszukiwaniom sposobów na rozgrzanie. Herbata z sokiem malinowym, grzane wino, a może sauna? Ta ostatnia staje się w Polsce coraz popularniejsza. Sauna to miejsce spotkań, mających jednak nieco intymny charakte
W tym roku zaproście ukochaną osobę na kolację do wyjątkowej restauracji... w Johannesburgu. Albo na romantyczny spacer... po Hanoi. Za cel obierzcie wyjątkowe miejsce, które będziecie wspólnie odkrywać, i kt&oacu
Już w najbliższych weekend (15-17 maja) w Soho Factory w Warszawie odbędzie się pierwsza edycja Mercedes-Benz Warsaw Fashion Weekend. Jednym ze sponsorów wydarzenia jest firma Samsung, która w specjalnej strefie zaprezentuje swoj
Gra ?Gears of War? najszybciej sprzedającym się produktem na konsolę Xbox 360 na świecie Firma Microsoft? poinformowała, że do tej pory sprzedano 1 milion egzemplarzy gry ?Gears of War? (Microsoft Games Studio) zdobyw
Wirtualna Polska udostępnia bezpłatnie atrakcyjną grę WWW – typu Future Reality Online – DELIRIUM. DELIRIUM jest całkowicie polską produkcją. Gra WWW łączy w sobie dwa klasyczne gatunki – strategię i RPG. Za
Od jutra przechodzę na dietę lub rzucam palenie - to najbardziej popularne postanowienia, w których słowo ?jutro? odgrywa kluczową rolę. Bez dobrego planu ciężko jest osiągnąć sukces, więc po co zwlekać? Czas nie stoi w mi
- Każdy, kto choć raz w życiu odwiedził Włochy, zakochał się w tym kraju i przywiózł z niego artystyczne inspiracje. Włochy to miejsce, gdzie króluje najtrudniejszy, a zarazem najpiękniejszy element sztuki - kol
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy