Już ponad 50 tysięcy Klientów mBanku - detalicznego ramienia BRE Banku SA - zdecydowało się skorzystać z usługi Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych. Jednocześnie aktywa zgromadzone w SFI przekroczyły 315 mln zł. Wczoraj w
Od 30 listopada Użytkownicy serwisu Bankier.pl mogą korzystać z nowej oferty sekcji LifeStyle. Tego dnia w serwisie rusza internetowa księgarnia, która oferuje czytelnikom ponad 600 interesujących tytułów z zakresu tematyki biz
W ramach kolejnego projektu wolontariatu pracowniczego pracownicy firmy Ericsson wspólnie z członkami Klubu Seniora Polskiego Komitetu Pomocy Społecznej dzielnicy Ochota i dziećmi ze Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego
Co jest potrzebne przed podróżą? W którym trymestrze najlepiej planować wylot? Gdzie usiąść w samolocie i jak zapinać pasy? Wątpliwościom nie ma końca, kiedy kobieta nie leci sama, a z dodatkowym
Już 22 kwietnia w Stalowej Woli odbędzie się spotkanie ogólnopolskiego programu ?Voltaren MAX. Rozruszaj Stawy??. Powstał on z myślą o Seniorach, którzy chcą walczyć z uporczywym bólem stawów i nadal cieszyć się sprawnoś
Ok. 200 zł ? taką kwotę na prezenty dla dzieci przeznaczy w tym roku przeciętna, polska rodzina. To spory wydatek, więc warto go przemyśleć. Pomocne będą propozycje zabawek polecanych przez obsługę sklepu Kidy.pl…
Freixenet decydując się na wzmocnienie swojej pozycji w internecie oraz podążając za aktualnymi trendami dotyczącymi marketingu w sieci zlecił firmie MaDoNet realizację gry internetowej. Firma MaDoNet zrealizowała już dla Fre
Freixenet, hiszpański producent win musujących CAVA zyskał tytuł sponsora dwóch kolejnych premier filmów dystrybuowanych przez Gutek Film: "Ogrodu rozkoszy ziemskich" Lecha Majewskiego oraz "Powrotu" Andrieja Zwiagincewa."Ogród
Giełdowy touroperator wyprzedał około 60% oferty wyjazdów sylwestrowych. Weszła ona do sprzedaży wraz z wydaniem drugiej edycji katalogu Prawdziwe Podróże jesień 2008/2009. Dużym powodzeniem cieszą się wycieczki
Wpływ nowych technologii, które przyczyniają się do zmian dotychczasowych przyzwyczajeń konsumentów, można zauważyć również w strefie zakupów. Przeobrażeniu ulegają strategie sprzedawców, ale szybkiej edukacji poddają s