W związku z nieprawdziwymi i niedokładnymi informacjami jakie krążą po Internecie chcielibyśmy poinformować, iż nie miał miejsca żaden wyciek danych z serwisów Allegro, ani żadnego z serwisów Grupy Allegro. Dan
Firma Nestlé zaangażowała się w Studencki Konkurs Filmów Reklamowych Kodaka, by wspierać młode talenty. W pierwszym etapie jury, spośród blisko dwustu zgłoszonych scenariuszy, postanowiło skierować do
Ex libris to znak własnościowy, najczęściej ozdobny, wykonany w technice graficznej, opatrzony na przykład nazwą instytucji lub sentencją. Zaprojektowanie ex librisu dla politechnicznej Biblioteki Głównej było zadaniem
Miłośnicy konsoli Xbox 360 wybrali miejsce tegorocznego zlotu; rozpoczęcie rejestracji na www.xbox.com; liczne atrakcje czekają na uczestników Warszawa, 23 czerwca 2008 r. – Firma Microsoft® zaprasza wszystkich
20 listopada br. odbyło się Zgromadzenie Prezesów Banków Spółdzielczych Zrzeszonych z Bankiem Polskiej Spółdzielczości SAObrady otworzył Ryszard Leszczyński – Wiceprzewodniczący Rady Zrzeszeni
Od listopada 2007 Neuron Agencja Public Relations pracuje dla Rainbow Tours S.A. Spółka, notowana na warszawskiej giełdzie, zleciła agencji organizację spotkań z dziennikarzami, relacje inwestorskie oraz opracowanie n
Od początku 2014 roku studenci Politechniki Gdańskiej: Mateusz Piotrzkowski z Wydziału Mechanicznego oraz Piotr Krzemiński i Szymon Zagórnik z Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki zdobyli 7 pierwszych miejsc na tur
Przełomowa i wyjątkowa gra rodzinna ?Viva Pinata? na konsolę Xbox 360 od 1 grudnia na półkach sklepowych w całym kraju Warszawa, 30 listopada 2006 ? Firma Microsoft? poinformowała o premierze gry na konsolę nowej ge
Już po raz drugi BRE Bank, partner cyklu wystaw zatytułowanego Młodzi w DESIE zaprasza miłośników sztuki. W najbliższą sobotę, 17 maja, na gmachu budynku Galerii DESA Modern przy ulicy Koszykowej zostanie odsłonięty bi
Aż 90% Polaków jako najważniejszą wartość życiową wskazuje rodzinę. W ciągu dnia koncentrujemy się na niej w podobnym stopniu co na… telewizji. Ponad 70% Polaków podobnie często spędza czas z rodziną,