Nowość w tegorocznym katalogu Rainbow Tours na jesień- zimę, jaką są wyjazdy do Etiopii, cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem klientów. Również inne egzotyczne propozycje touroperatora bardzo dobrze się spr
Współczesne kobiety chcą realizować się jednocześnie na wielu płaszczyznach. Muszą dzielić swój czas i uwagę między wiele zadań jednocześnie. Pomaga im w tym nowoczesna technologia. Już 8. marca możesz dowiedzieć się
I miejsce dla kredytu mieszkaniowego Mój Dom w rankingu WPROST z dn. 22.10.2007Kredyt mieszkaniowy Mój Dom Banku BPS zajął I miejsce w rankingu tygodnika WPROST. Został oceniony przez ekspertów jako
Wśród wielu prezentów, które można każdego roku znaleźć pod choinką popularnością cieszą się również wycieczki. Ich koszt nie przekracza budżetu, jaki przeciętnie wydajemy na upominki, obdarowując bliskich. Ceny bilet
Podobnie jak kilka innych serwisów skupionych pod marką epf.pl, Panorama Religii i Panorama Książki funkcjonują pod niezależnymi adresami - www.religie.epf.pl oraz www.ksiazka.epf.pl. To kolejny krok Panoramy Internetu w kierunku
ING Bank Śląski już po raz czwarty patronuje Ogólnopolskiemu Festiwalowi Ekspresji Dziecięcej, integrującemu środowisko naukowe pedagogów i psychologów. Uroczyste otwarcie Festiwalu odbyło się 23 kwietnia (
15 grudnia w Warszawie odbędzie się Regionalny Festiwal Naukowy E(x)plory. Impreza organizowana jest dla uczniów szkół gimnazjalnych, ponadgimnazjalnych i studentów przez Fundację Zaawansowanych Technologii.…
Znawcy mówią o nim: jeden z najwybitniejszych interpretatorów piosenki poetyckiej i literackiej w kraju. On - o sobie: pieśniarz, dla którego ważny jest klimat. I publiczność - bo z nią nawiązuje świetny kontakt i go oczarow
Rekordowa liczba uczestników i prawdziwe sportowe emocje! Tak w skrócie można opisać 13. edycję Cracovia Maraton oraz inne imprezy odbywające się w ramach Krakowskich Spotkań Biegowych. Poprzedni weekend w stolicy Małopolski b
Rainbow Tours, wraz z czternastoma innymi biurami podróży, zostało poddane badaniu w formule „tajemniczy klient“. Touroperator uzyskał najwyższą notę pod względem obsługi klienta – zdobył aż 91 proce