Aż 90% Polaków jako najważniejszą wartość życiową wskazuje rodzinę. W ciągu dnia koncentrujemy się na niej w podobnym stopniu co na… telewizji. Ponad 70% Polaków podobnie często spędza czas z rodziną,
Ucieczki sprzed ołtarza zdarzają się nie tylko w filmach. Koszty związane z niepowodzeniem ceremonii ślubnej, też nie są wirtualne. Ubezpieczenie związane z tym szczególnym dniem w życiu, na Zachodzie cieszą się niema
29 i 30 listopada na Uniwersytecie Warszawskim odbędzie się konferencja poświęcona globalnemu wymiarowi najpopularniejszej dyscypliny sportowej świata. W dwudniowym panelu dyskusyjnym wezmą udział naukowcy związani z piłką no
W tym roku, Nutella świętuje 50 lat istnienia. Kulminację obchodów urodzinowych zaplanowano na 18 maja 2014 jednocześnie we wszystkich krajach, w których obecna jest marka. W Polsce, na jej miłośników czeka tego dnia Wielkie �
Piątek, sobota i niedziela będą prawdziwym świętem muzyki. Na organizowanym już po raz pięćdziesiąty pierwszy Festiwalu, wystąpią największe gwiazdy polskiej sceny muzycznej. W Opolu obecna będzie także marka TEEKANNE.&he
Szwajcaria i Austria cieszą się dużą popularnością w ofercie Rainbow Tours. Zwłaszcza w kontekście zbliżających się mistrzostw Europy w piłce nożnej. To okazja do połączenia sportowych emocji z dawką kultury, sztuki i w
Poranna kawa to najlepszy sposób na poniedziałkowe niewyspanie, a latte jest najpopularniejszym napojem z rana ? tak wynika z badań przeprowadzonych przez IRCenter.com dla Starbucks?, sprawdzających hashtagi, którymi Polacy oznacz
Andrzej Tersa, prezes ENERGI Zakładu Elektrowni Wodnych otrzymał odznaczenie "Zasłużony dla ochrony środowiska i gospodarki wodnej". To honorowe wyróżnienie, przyznawane przez Ministra Środowiska za zaangażowanie w działania
Użytkownicy mobilnej telewizji chcą sami wybierać programy, jakie oglądają. Chcą też szerszej oferty programów i niezawodności w działaniu.Telewizja mobilna oferuje możliwość oglądania programów wszędzie i w
Ruszyła kampania reklamowa BRE Banku skierowana do najbardziej zamożnych Polaków. Kampania ma charakter wizerunkowy. Najważniejszym jej celem jest wzrost świadomości marki Private Banking & Wealth Management wśró