Od maja Generali wprowadza na czas wakacji 20-procentową zniżkę na wszystkie rodzaje ubezpieczeń mieszkaniowych ze swojej oferty. Do końca sierpnia br. klienci poszukujący ubezpieczenia domu, mieszkania lub jego wyposażenia mog�
Uczucie zmęczenia, pogorszony nastrój, problemy z zasypianiem ? to wszystko objawy syndromu chronicznego zmęczenia. Pomocne w walce ze schorzeniem mogą okazać się zmiana stylu życia i zdrowsze odżywianie.…
W VII Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach (European Economic Congress ? EEC) wzięło udział 7500 reprezentantów środowisk gospodarczych z całego świata, 700 panelistów, 550 przedstawicieli mediów. Wybrane wypowiedzi
Światowe trendy w energetyce, innowacje, wyzwania i bezpieczeństwo energetyczne ? to tylko kilka tematów, z którymi zmierzą się goście Kongresu Energi@21. Specjaliści, praktycy, ekonomiści i naukowcy z Polski i z zagranicy spo
Młodzi konstruktorzy – w wieku od 10 do 16 lat – budować będą z klocków roboty. Druga w Polsce edycja międzynarodowego turnieju budowy robotów FIRST LEGO League odbędzie się w sobotę, 15 listopada 2008
Gry służą rozrywce i mają jednocześnie coraz większy wpływ na rozwój różnych gałęzi biznesu. Jaka jest wartość polskiego rynku gier i jakie dominują na nim trendy technologiczne? Co decyduje o sukcesie gry? Jak zarabia�
Mało kto wie, że 31 maja uznawany jest za "Dzień Bociana". Bocianie święto obchodzone jest w Polsce od 2003 roku, dzięki inicjatywie Polskiego Towarzystwa Przyjaciół Przyrody "pro Natura". Współpracujący od wielu lat z Grup�
Święta Bożego Narodzenia to wyjątkowy czas, który poświęcamy rodzinie i najbliższym. Długie rozmowy, wspólne biesiadowanie, smakowite, tradycyjne potrawy i? wyjątkowe prezenty. Wybieranie upominków jest wyzwaniem dla każde
W Krakowie odbędzie się kolejne designerskie spotkanie zainicjowane przez KOŁO. Gośćmi będą topowi polscy projektanci z pracowni MOHO. 5 listopada w Salonie Sanitec KOŁO, przy ulicy Handlowców 13 w Modlniczce k. Kr
Na zlecenie ING Real Estate Development Sp. z o.o. konsultanci agencji Imago Public Relations opracowali i rozpoczęli realizację kampanii artystyczno – edukacyjnej „Budujemy wyobraźnię” skierowanej do dzieci i mie