Akcje pomocy prowadzone przez Ericsson Response po przejściu tsunami na Sri Lance najgłębszym z doświadczeń wolontariusza firmy Ericsson Jana Herremo. Wnioski z jego działań ratunkowych będą mogły być wykorzystane przez pols
Kobiety odgrywają coraz większą rolę w realizacji celu, jakim jest zakup mieszkania lub wybudowanie domu. Trend ten jest widoczny na wszystkich etapach planowanej inwestycji, zaczynając od wyboru projektu, poprzez negocjacje cenow
Znawcy mówią o nim: jeden z najwybitniejszych interpretatorów piosenki poetyckiej i literackiej w kraju. On - o sobie: pieśniarz, dla którego ważny jest klimat. I publiczność - bo z nią nawiązuje świetny kontakt i go oczarow
Jan A. P Kaczmarek święci triumfy po otrzymaniu Oskara za muzykę do filmu ,,Marzyciel´´. Zwycięską partyturę, podpisaną specjalnie przez autora, można kupić na charytatywnej aukcji w portalu ,,Allegro.pl"Dochód z akcji zost
Zarówno Migut Media SA, jak i Edelman Polska odpowiedziały pozytywnie na propozycję mediacji ze strony PSPR w konflikcie wokół BCA SA. Migut Media SA przedstawiła ponadto wstępne warunki przystąpienia do rozmów, w których wsk
Rozstrzygnięto trzecią edycję konkursu „Dom marzeń Polaka". Nagroda główna - dom jednorodzinny - stanie tym razem pod Wałbrzychem, w malowniczo położonej gminie Walim. Spełni się w ten sposób marzenie
Kawa jest jedną z najpopularniejszych używek na świecie, znaną ludzkości od tysięcy lat. Działa pobudzająco i przyspiesza przemianę materii. W każdym kraju serwuje się ją w odmienny sposób, co sprawia, że smakuje inaczej
Europejscy konsumenci wybrali marki, którym ufają najbardziej. Nokia i Nivea to marki, które niezmiennie od lat cieszą się największym zaufaniem wśród Europejczyków. W ósmej już edycji bad
W sobotę, 17 maja po raz 6. na całym świecie obchodzony jest Dzień Scratcha. W Polsce z tej okazji organizowanych jest aż 16 różnych wydarzeń, co daje nam drugie miejsce w Europie. Popularność tego intuicyjnego języka progra
25 lipca III seminarium z cyklu "Rewolucja w Komunikacji" organizowanego przez fundację InternetPR.pl i Gazeta.pl. Tym razem zastanawiamy się: User Generated Content czy User Generated Crap? Trzeci już raz zaproszeni