Klienci Cellular One w całych Stanach Zjednoczonych mają dostęp do największego w świecie katalogu muzyki na urządzeniach przenośnych dzięki ogłoszonemu partnerstwu między firmą Ericsson, a Napsterem. Napster Mobile jest dos
Edyta Wojciechowska – Malke, właścicielka VISION ONE, firmy produkującej artykuły sportowe i Agnieszka Świergiel - prezes zarządu, dyrektor generalny IMPERIAL TOBACCO POLSKA to tegoroczne „Bizneswoman Roku”
W najbliższy weekend Kalisz stanie się europejską stolicą smaków. O najlepszą strawę dla podniebienia i duszy zadbają kucharze, restauratorzy oraz artyści z Polski i wielu innych krajów. O odrobinę smakowitych po
Książka „Kosmita" została nominowana do nagrody w konkursie Polskiej Sekcji IBBY „Książka Roku 2009". To już drugie wyróżnienie dla książki powstałej z inicjatywy ING Banku Śląskiego w ramach programu bib
Akcja IKEA i UNICEF „Jedno euro to majątek” trwa. Od 3 listopada do 24 grudnia 2008 sklepy IKEA przekazują 1 euro z każdej sprzedanej zabawki pluszowej na pomoc dzieciom. Sprzedano już 50 tysięcy pluszaków
Podczas Targów Warmia ? Mazury EXPO w dniach 17-18 maja eksperci Silka Ytong doradzą, jak budować szybko i energooszczędnie przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów inwestycji. Elementem wyróżniającym będą wyjątkowe pokazy wz
OFF Festiwal, wspierany przez mBank, ma młodszego brata. Miłośnicy muzyki alternatywnej będą mogli wziąć udział w zimowej edycji festiwalu - OFF Festival Club. mBank jest mecenasem festiwalu. Już po raz drugi mBank wspiera sc
Co to są i w jaki sposób przemieszczają się ładunki elektryczne? Ile prądu zużywa czajnik elektryczny, a ile telewizor? Gdzie schronić się podczas burzy? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań poznali mieszkańcy Zielonej Gór
Rozpoczęła się kolejna, internetowa zbiórka pieniędzy na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Jak co roku, zbliżający się Finał poprzedza start serwisu Aukcje Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (www.aukcje
Kto dyktuje ceny nieruchomości? Teoretycznie odpowiedź powinna brzmieć: klient. Czy jednak pojawiające się w mediach informacje o średnich cenach to nie efekt oczekiwań klientów, a ogłoszeń wystawianych przez pośrednik