BZWBK jako pierwszy bank wprowadza w Polsce usługę Verified by Visa na masową skalę; z dodatkowego zabezpieczenia mogą już korzystać użytkownicy debetowej AlleKarty – wydanej wspólnie z liderem polskiego rynku e-co
Już w najbliższy piątek, 13 czerwca o godz. 10.30 w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie spotkają się przedstawiciele władz kilkudziesięciu polskich i zagranicznych miast, by rozmawiać o najważniejszych wyzwaniach współczesnyc
Na zlecenie ING Real Estate Development Sp. z o.o. konsultanci agencji Imago Public Relations opracowali i rozpoczęli realizację kampanii artystyczno – edukacyjnej „Budujemy wyobraźnię” skierowanej do dzieci i mie
W nadchodzący piątek, od godziny 15:55 do 21:00 Samsung Electronics zaprasza do Plażowej ? nowego pawilonu zlokalizowanego nad Wisłą. Każdy będzie mógł przekonać się o niebywałej prędkości najnowszego smartfona Samsung GA
15 i 16 maja na placu przed pływalnią ?Wodnik? w Krotoszynie zagości mobilne centrum nauki ?Planeta Energii?. Wizyta miasteczka to nagroda w zorganizowanym przez Grupę ENERGA ogólnopolskim konkursie edukacyjnym, którego głównym
I miejsce dla kredytu mieszkaniowego Mój Dom w rankingu WPROST z dn. 22.10.2007Kredyt mieszkaniowy Mój Dom Banku BPS zajął I miejsce w rankingu tygodnika WPROST. Został oceniony przez ekspertów jako
Dla każdego, kto lubi łączyć stare z nowym, kto chce wyróżniać się z tłumu, kto potrafi znaleźć inspirację… we własnej szafie. Jeszcze do końca listopada można wziąć udział w konkursie – zabawie Wir
Xella Polska uruchomiła nowy, wizerunkowy serwis www.miastonoca.budowane.pl . Internauci w zupełnie inny sposób niż dotychczas mogą zapoznać się z zaletami budowania domów z bloczków Ytong i Silka. Na wypełn
Jubileuszowy 400-setny sklep Rossmann został otwarty w Krakowie. Drogerię funkcjonuje w największym w południowej Polsce miejskim centrum handlowym - ?Bonarka City Center?. Z okazji otwarcia 400-setnego sklepu sieci, w warszawski
Z sondażu przeprowadzonego przez TNS OBOP, Allegro jest najlepiej rozpoznawalnym serwisem internetowym. W rankingu znajomości marki wyprzedzają go jedynie znane portale. Aż 43% respondentów korzysta z serwisu aukcy