W dniu 26 i 27 kwietnia 2005 roku odbędzie konferencja Lobbing - jaka strategia i przyszłość w Polsce.Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronatem tą konferencję mając na uwadze problemy postrzegania jak i&
SANTE podkreśla: śniadanie to zdrowie!Stare przysłowie mówi ? śniadanie zjedz jak król, obiadem się podziel, a kolację oddaj wrogowi. Śniadanie to najważniejszy posiłek, jaki spożywamy każdego dnia. Marka SANTE chce doda
"Bicie jest głupie" - pod takim hasłem w ostatnim dniu szkoły, który części uczniów kojarzy się z laniem, wystartuje kampania społeczna przeciwko stosowaniu kar cielesnych wobec dzieci. Inaugurująca kampanię konf
Nie oszukujmy się, aparat cyfrowy, pomimo licznych funkcji ułatwiających wykonanie fotografii, sam dobrego zdjęcia nie zrobi. Zdjęcie zaczyna się w głowie, przechodzi przez aparat, ale nierzadko kończy się dopiero po wprowadze
Wino, piwo i słodkie drinki - ulubione alkohole pite na imprezach przez polskich PRowców. Tak wynika z ankiety przeprowadzonej wśród przedstawicieli tej grupy zawodowej przez Fundację InternetPR.pl. Niecodzienne badani
Warszawa,14 grudnia - Z początkiem grudnia agencja Edelman uruchomiła działania PR zaplanowane w ramach kampanii "Choice". Ich celem jest popularyzacja pełnej gamy napojów firmy Coca-Cola, które zaspokajają ró
Teatr jest królestwem wyobraźni, a tej na pewno nie brakuje znanemu i bardzo lubianemu Szymonowi Majewskiemu. Autor i gwiazdor legendarnego już telewizyjnego talk-show, dziennikarz radiowy, performer, który jak nikt inny potrafi w
Marzysz o domu ładnym, ciepłym i zdrowym? Technologia szkieletowa drewniana jest dla Ciebie!…
Mariusz Mikołajek i Witold Liszkowski, artyści i wierni kibice WKS Śląsk wraz z kibicowską bracią zbudują we wrocławskim Rynku pokoje sztuki. Przez dziesięć dni przy Pręgierzu wszyscy wrocławianie będą mogli realizować s
Elegancki design, potęga technologii i luksus zamknięte w wyjątkowym smartfonie. …