Warszawa, 4 grudnia 2001 r. - Portal Gazeta.pl rozpoczął współpracę z największym internetowym serwisem aukcyjnym Allegro.pl, której efektem będzie nowa usługa dla użytkowników Gazety.pl - wirtualne licytacje. Dostęp do now
Wielu z nas zastanawia się, dlaczego 1 listopada odwiedzamy cmentarze i modlimy się za dusze zmarłych. Jak się okazuje, to bardzo stara tradycja, która ewoluowała przez wieki i w różnych zakątkach świata wygląda inaczej. 1
Już po raz drugi blog mBanku doczekał się uznania w oczach organizatorów konkursu „Najlepsze polskie blogi firmowe 2009 r. ". mBank znalazł się na podium, zajmując drugie miejsce w kategorii „najlepszy blog pr
Koncern Energetyczny ENERGA SA zajął I miejsce wśród dystrybutorów energii elektrycznej oraz II miejsce wśród firm województwa pomorskiego na "Liście 500" dziennika Rzeczpospolita. W opublikowanym 20 kwietnia br. rankingu konc
Polskie Stowarzyszenie Public Relations ogłosiło listę osób nominowanych do nagrody ŁEB PR. Propozycje zbierane były wśród członków stowarzyszenia, teraz spośród nich kapituła nagrody wybierze jedn�
Pomiędzy technologią, designem i sztuką, między niebanalną kreacją a światem realnym. Classen, renomowany producent paneli podłogowych i skrzydeł drzwiowych, wyznacza trendy w branży wyposażenia wnętrz i zaprasza na wewnęt
Marnowanie żywności to coraz częściej poruszana kwestia, zwłaszcza w krajach wysoko rozwiniętych. Skalę zjawiska potęgują: rosnąca zamożność społeczeństwa, wysoki poziom konsumpcji i powszechny dostęp do artykułó
Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia w Katowicach w sposób szczególny uczci jubileusz dwóch wielkich kompozytorów polskich: Henryka Mikołaja Góreckiego oraz Krzysztofa Pendereckiego. 28 lis
Teraz w każdej z drogerii Rossmann klienci mogą liczyć na fachową i obiektywną poradę ponad 40 ekspertów i wybitnych specjalistów z wielu dziedzin! Multimedialne kioski w drogeriach, domowe zacisze czy biuro –
Rainbow Tours, wraz z czternastoma innymi biurami podróży, zostało poddane badaniu w formule „tajemniczy klient“. Touroperator uzyskał najwyższą notę pod względem obsługi klienta – zdobył aż 91 proce