Wirtualna Polska po raz kolejny zaangażowała się w malborskie obchody mikołajek. W tym roku portal wsparł dom dziecka i szpital w grodzie nad Nogatem oraz włączył się w organizację mikołajkowego wydarzenia.Malborską uroczys
Polacy wydają coraz więcej na świąteczne prezenty, jednak co roku mają ten sam problem – co kupić? Decyzja nie jest łatwa, w grę wchodzą uczucia bliskich i pieniądze, nie małe. W tym roku Polak przeznaczy na ten
Koncern Energetyczny ENERGA objął patronat nad organizowaną przez "Dziennik Bałtycki" - największą regionalną gazetę na Wybrzeżu - akcją "Polskie książki dla Rodaków na Białorusi", która w najbliższych dniach obejmie po
Dwie kampanie reklamowe ING Banku Śląskiego, przygotowane przez Agencję Brain, zostały wyróżnione w jednym z najważniejszych konkursów w branży komunikacji marketingowej na świecie. ING Bank Śląski otrzymał Sre
Jerzy Buzek, Andrzej Mleczko i Krzysztof Olszewski odbiorą przyznane po kilkuletniej przerwie Nagrody Kisiela. Powrót do jednej z najświetniejszych tradycji tygodnika WPROST odbywa się w przeddzień 20. rocznicy przyznania p
Giełdowy touroperator wydał w czerwcu nowy katalog z bogatą ofertą egzotyki na sezon jesień-zima 2009. Po raz pierwszy Klienci Rainbow Tours będą mogli udać się na wczasy do Ugandy, Etiopii, Zanzibaru, Namibii czy Zimbabwe. N
Już po raz drugi polskie szkoły biorą udział w europejskim projekcie Dzień Wiosny w Europie. 23 marca w szkołach odbędą się festyny europejskie, konkursy, spotkania z ciekawymi ludźmi, debaty internetowe. W ten sposób szkoł
Nie wychodząc z domu przez Internet przeglądnąć można katalogi książek i czasopism publicznych uczelni Trójmiasta i niemal wszystkich działających tu instytutów badawczych. 17 grudnia do systemu przyłączy się
ING rozpoczyna czwartą już edycję Globalnego Wyzwania. W ramach międzynarodowej akcji, pracownicy ING na całym świecie, w tym również ING Banku Śląskiego, angażują się w różnorodne działania społeczne na rz
Kolekcja siedmiu modeli Ferrari GT w skali 1:38 została wprowadzona na polski rynek dnia 25 kwietnia. Wydarzeniu towarzyszyć będzie kampania telewizyjna z uczestnictwem siedmiokrotnego Mistrza Świata Formuły 1 - Michaela Schumache