Ericsson otrzymał Medal Stulecia Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, w uznaniu za zasługi w obszarze edukacji sztuki i wspierania studentów Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie.Uroczystego wręczenia medalu dokonał Rektor A
Ultimate Fashion rozszerzyło współpracę z Headlines Porter Novelli na kolejne marki. Współpraca dotyczy opracowanie strategii i prowadzenia komunikacji w mediach społecznościowych dla - Aldo, Esprit oraz River
Objechać świat dookoła tankując mniej niż 35 razy to nowy cel małżeństwa Johna i Helen Taylor?ow i dowód na to, że kolejne osiągnięcia australijskiej pary podczas trwającej właśnie próby bicia rekordu, przekraczaj�
Już po raz drugi podczas poznańskiego Spotkania Grupy Allegro odbędzie się konferencja „Trendy Internetowe”. O bieżących wydarzeniach, trendach i rozwoju polskiego i światowego e-commerce opowiedzą najważniejsze po
Do Świąt zostało już tylko kilka dni. Tymczasem lista prezentów i zakupów wydaje się nie mieć końca. Dodatkowo, musimy kupić synowi nowy garnitur, córka planuje Sylwestra w górach, a zastawa stołowa wymaga istotnego uzupe�
4 grudnia, w Warszawie odbywa się warsztat, w którym uczestniczą najwięksi specjaliści zajmujący się tematyką raka piersi. Celem spotkania jest wymiana doświadczeń na temat utworzenia w Polsce Breast Units ? specjalistycznych
12 lutego 2015 roku w Warszawie już po raz drugi odbyła się konferencja z cyklu Fidelity Perspectives kierowana do profesjonalistów związanych z rynkiem inwestycyjnym, a organizowana przez Fidelity Worldwide Investment. Eksperci F
Osoby dojrzałe, pomimo niewątpliwego własnego doświadczenia życiowego, stają czasami przez różnymi nowymi wyzwaniami, którego wymagają od nich pogłębiania wiedzy na różne tematy. Aktywni Seniorzy jako całkowicie naturaln
O dawnych i obecnych pracach konserwatorskich w gdańskiej Bazylice Mariackiej opowie Tomasz Korzeniowski, dyrektor zbiorów i konserwator zabytków tej świątyni. Na wykład zapraszamy we wtorek 8 grudnia, wieczorową por
Roman Jędrkowiak, dyrektor odpowiedzialny za marketing w ING Banku Śląskim, został uznany przez magazyn Media i Marketing za CMO of the Year. Wyróżniono go za długofalową strategię i konsekwencję w działaniach nad zmia