Wakacje offline? Skądże! Internet coraz częściej towarzyszy Polakom w podróżach. Podczas urlopu, wyjazdów służbowych, a nawet zwykłego przemieszczania się między domem a pracą... wszędzie tam coraz trudniej obejść się
W środę 5 września warszawscy PRowcy po raz kolejny spotkają się w klubie Level na imprezie z cyklu „Po Robocie”. Będą mogli w miłej atmosferze porozmawiać, nawiązać znajomości, wymienić się ploteczkami a
Kiedy aparat słuchowy już nie pomaga ? bezpłatne badania i konsultacje dla osób z głębokim niedosłuchem w Bydgoszczy w ramach ?Białej Soboty dla słuchu? …
Wrocław, historycznie miasto pogranicza – wielu kultur, narodów oraz religii – powraca od pewnego czasu do swej wielusetletniej tradycji miasta tolerancji i dialogu. Praktycznym przejawem tego stanu rzeczy są wroc�
Historia Kapitana ENERGA, dostępna na stronie www.bohatercodziennosci.pl, to nieszablonowa forma budowania nowego wizerunku Grupy. Idea postaci nawiązuje do kultowych, komiksowych superbohaterów oraz ich misji w otaczającym �
Z okazji ósmej rocznicy powstania mBank zaprasza Klientów na wyjątkowy, ośmiogodzinny czat oraz zachęca do udziału w specjalnym urodzinowym konkursie. 26 listopada br. mBank będzie obchodził ósme urodziny. Z
Podłoga ma ogromny wpływ na charakter i wystrój wnętrza, dlatego wyczyszczenie jej warto uwzględnić w przedświątecznych porządkach. Dzięki zastosowaniu odpowiednich środków do pielęgnacji i konserwacji parkietów pozbędzi
Pod hasłem „Oddaj krew – uratuj komuś życie” w najbliższy piątek 10 czerwca 2011 r. w godzinach 8.30-14.00 przy ul. Kasprzaka 10/16 w Warszawie odbędzie się III edycja społecznej akcji pracowników Banku
Freixenet decydując się na wzmocnienie swojej pozycji w internecie oraz podążając za aktualnymi trendami dotyczącymi marketingu w sieci zlecił firmie MaDoNet realizację gry internetowej. Firma MaDoNet zrealizowała już dla Fre
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy