Boże Narodzenie to święta lubiane i wyczekiwane przez wszystkich: młodszych, starszych, mniej i bardziej grzecznych. To radosny czas, który spędzamy z rodziną i najbliższymi nam osobami. W grudniu, każda gospodyni rozpoc
Prostota nawigacji oraz łatwość wprowadzania ogłoszeń motoryzacyjnych do Internetu jest wizytówką nowego serwisu ogłoszeniowego ? otoMoto.pl (http://www.otomoto.pl). Serwis, który ruszył 28 lipca, podzielony jest na d
Największa w Europie drogeria sieci Rossmanna będzie mieścić się w łódzkiej Manufakturze. Sklep zostanie otwarty pod koniec sierpnia.Drogeria będzie miała powierzchnię 1350 m2. Zlokalizowana zostanie na parterze tuż p
I miejsce dla kredytu mieszkaniowego Mój Dom w rankingu WPROST z dn. 22.10.2007Kredyt mieszkaniowy Mój Dom Banku BPS zajął I miejsce w rankingu tygodnika WPROST. Został oceniony przez ekspertów jako
16 kwietnia 2005 roku uroczystym otwarciem w warszawskim kinie Muranów rozpocznie się szósta edycja Festiwalu Filmów Latynoamerykańskich. Tegoroczna edycja to kilkadziesiąt filmów, niespełna sto projekcji a także już po raz d
Miłośnicy wiatru i wody, dzięki Wirtualnej Polsce, mogą w każdej chwili sprawdzać pogodę dla żeglarzy w swoich telefonach komórkowych. Portal zapewnił też użytkownikom dostęp do informacji o warunkach pogodowych na �
Bank Pekao SA wesprze przyszłoroczny finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy rekordową darowizną 1 mln zł. Całość tej największej jednorazowej donacji w historii 10-letniej współpracy Banku i Fundacji Jurka Owsiaka z
Już w najbliższy weekend (13 i 14 września) Netia zaprasza na rodzinne GigaPikniki GigaKablówki w Warszawie. Będą to imprezy dla całej rodziny, podczas których odbędą się m.in. spotkania z Wiktorem Niedzickim, autorem telewi
17 czerwca (piątek) Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia w Katowicach, po raz ostatni w sezonie, wystąpi dla swoich melomanów podczas koncertu abonamentowego. Za pulpitem stanie znakomity polski dyrygent, Jerzy Maksy
Na zlecenie ING Real Estate Development Sp. z o.o. konsultanci agencji Imago Public Relations opracowali i rozpoczęli realizację kampanii artystyczno – edukacyjnej „Budujemy wyobraźnię” skierowanej do dzieci i mie