Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o. oraz Greenbag to nowi klienci Agencji Edelman Polska. Współpraca z Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o. obejmuje działania z zakresu komunikacji korporacyjnej oraz marketingu konsumenc
Bank Pekao SA wesprze przyszłoroczny finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy rekordową darowizną 1 mln zł. Całość tej największej jednorazowej donacji w historii 10-letniej współpracy Banku i Fundacji Jurka Owsiaka z
Blondynki: Katarzyna Pastwa, Agnieszka Piekło, Katarzyna Puszko, Olga Szymańska oraz ruda Katarzyna Biankowska. Są studentkami Wydziału Oceanotechniki i Okrętownictwa PG. Na przełomie lipca i sierpnia zamierzają opłynąć
W przyszłym tygodniu wystartuje intensywna kampania reklamowa serwisu nocoty.pl. Wystąpią w niej takie gwiazdy, jak Doda, Pudzian i Isis Gee, które powiedzą o sobie coś, czego zupełnie byśmy się po nich nie spodziewali.
Współczesna kobieta żyje w niezwykłym tempie, często łączy karierę zawodową z życiem rodzinnym. Starając się sprostać wszystkim rolom często brakuje jej czasu dla siebie, takiego ‘pięć minut', podczas kt&oac
Największy serwis aukcyjny w Polsce po raz pierwszy wygrywa z największymi portalamiWedług badań opublikowanych przez spółki PBI i Gemius pod względem liczby odsłon Allegro plasuje się na II miejscu wygrywając z Wirtualną Po
Polski Portal Finansowy Bankier.pl przy współpracy z Nokia Poland uruchomił serwis mobile.bankier.tv. Jest to pierwsza w Polsce telewizja internetowa nagrywana za pomocą telefonu multimedialnego Nokia N93. Serwis multimedialn
mBank - detaliczne ramię BRE Banku SA, zajął II miejsce w rankingu na najlepszy bank oraz został uznany za najbardziej przyjazny studentom.W ogłoszonym przez Super Express rankingu mBank zdecydowanie wygrał w głosowaniu interna
ENERGA, sponsor festynu w oliwskim zoo z okazji Dnia Dziecka, zaprasza do udziału we wspólnej zabawie. Organizatorem imprezy pod hasłem "Z zebrą bezpieczniej", która odbędzie się w sobotę, 2 czerwca
Powodzenie programu ?Bądź widoczny na drodze - widocznym lepiej?, który został przeprowadzony w Poznaniu w okresie luty - sierpień 2006, zdecydowało o jesiennej kontynuacji kampanii. Zachęca ona uczestników ruchu drogowego, szc