Koncern Energetyczny ENERGA objął patronat nad organizowaną przez "Dziennik Bałtycki" - największą regionalną gazetę na Wybrzeżu - akcją "Polskie książki dla Rodaków na Białorusi", która w najbliższych dniach obejmie po
Już w czwartek 22.05, o godzinie 18.00, kawiarnia Starbucks? przy ulicy Nowy Świat 62 w Warszawie, zamieni się w kameralną salę koncertową. Goście będą mieli okazję podziwiać akustyczne brzmienia Tomasz Korpantego. Starbuck
Warszawa, 06.08.2014Informacja prasowaJeszcze więcej WittchenGaleria Mokotów to miejsce gdzie jednocześnie będą funkcjonowały dwa butiki znanej polskiej marki. Klienci Galerii od sierpnia będą mogli odwiedzić zarówno loka
24 listopada podczas uroczystej gali w Galerii Porczyńskich w Warszawie, poznaliśmy nazwiska laureatek pierwszej edycji konkursu Sukces Pisany Szminką Bizneswoman Roku 2008, którego organizatorami byli BRE Bank i Radio PIN.W
Czego najczęściej szukali polscy Internauci w 2004 roku? Jaki jest ich ulubiony gatunek muzyczny? Kim jest najpopularniejszy Polak i czy trudno jest znaleźć się w gronie Top 10 najpopularniejszych Polek. Czy talent aktorski jest r
Minimalizm w projektowaniu zieleni powoli się kończy, a naprawdę modny staje się styl ekologiczny. Przede wszystkim jednak, ogród musi być utrzymany w konkretnym stylu – mówi Agnieszka Duc, współwłaśc
Ruch to zdrowie, a bieganie może być sposobem na życie. Wiedzą o tym organizatorzy akcji ?Polska Biega?, do której podobnie jak w poprzednich latach dołącza Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Spale. W wydarzenie już po raz ko
Europejscy konsumenci wybrali marki, którym ufają najbardziej. Nokia i Nivea to marki, które niezmiennie od lat cieszą się największym zaufaniem wśród Europejczyków. W ósmej już edycji bad
Już ponad 10 000 Klientów założyło konto w izzyBanku poprzez portal epuls.pl. izzyBank współpracuje z epuls.pl, największym portalem młodzieżowym w Polsce, już od 2005 roku. Klienci izzyBanku, a zarazem czł
Grupa Generali została laureatem prestiżowego Konkursu Komunikacji Marketingowej EFFIE Awards 2008 oceniającego efektywność działań kampanii reklamowej. Uznanie jury konkursu uzyskała reklama Autocasco Generali pt. „Komba