Giełdowy touroperator sukcesywnie realizuje strategię budowy własnej, silnej sieci sprzedaży. W związku z rozwojem czarterów z Wrocławia, Rainbow Tours otworzyło w połowie grudnia, drugi już salon w tym mieście. Jest t
Powodzenie programu ?Bądź widoczny na drodze - widocznym lepiej?, który został przeprowadzony w Poznaniu w okresie luty - sierpień 2006, zdecydowało o jesiennej kontynuacji kampanii. Zachęca ona uczestników ruchu drogowego, szc
Zwykła płukanka z soli na uczulenie? To działa! Botoks na ból głowy? Sprawdza się świetnie. Beta-blokery na wysokie ciśnienie krwi? Pomimo powszechnego stosowania, istnieją niezbite dowody na to, że to nie jest dobry wy
Czy fotel RM58 Romana Modzelewskiego z 1958 roku jest jedynym oryginalnym projektem docenionym przez międzynarodowe grono znawców designu? Ten znajdujący się w kolekcji Victoria and Albert Museum w Londynie mebel to pierwsze w Euro
Andrzej Tersa, prezes ENERGI Zakładu Elektrowni Wodnych otrzymał odznaczenie "Zasłużony dla ochrony środowiska i gospodarki wodnej". To honorowe wyróżnienie, przyznawane przez Ministra Środowiska za zaangażowanie w działania
Ludzie dopuszczają się zdrad nie bez przyczyny. Monogamia nie jest dla nas naturalnym typem związku i nie tkwi w naszym DNA. Stąd niewierność, a gdzie o znalezienie nowego partnera najłatwiej? Oczywiście w Internecie. &hellip
Koncern Energetyczny ENERGA SA jest generalnym sponsorem startującego dzisiaj, 20 kwietnia, XXI Ogólnopolskiego Wyścigu Kolarskiego Szlakiem Bursztynowym "ENERGA Tour 2006". - Nowoczesna, dynamiczna firma rozwija się wówczas, gdy
Firma BARTEK, która od 20 lat dba o zdrowie dziecięcych stóp, w sezonie zimowym postawiła na wykorzystanie w obuwiu nowoczesnych technologii. Membrana Sympatex Reflexion, która chroni przed utratą ciepła i ma właściwości oddy
Warszawa, 14 maja 2014 r.: Co trzeci Polak nie ma zwyczaju jadać poza domem. Jeśli już się decydujemy na wyjście do restauracji, to połowa z nas wybiera tę, w której serwowane są dania kuchni polskiej. Jeśli danie na wynos, t
Ultimate Fashion rozszerzyło współpracę z Headlines Porter Novelli na kolejne marki. Współpraca dotyczy opracowanie strategii i prowadzenia komunikacji w mediach społecznościowych dla - Aldo, Esprit oraz River