Cokupić.pl – serwis należący do Grupy Allegro – w okresie przedświątecznych zakupów nie tylko pomoże w decyzjach zakupowych, ale jako jedyny serwis w Polsce zapłaci użytkownikom za opinie.Serwis cokupić.pl
ING Życie zostało partnerem strategicznym Karnawału Zdrowia, który odbędzie się 4 lutego br. w centrum Warszawy, z okazji Międzynarodowego Dnia Walki z Rakiem. Akcja jest częścią kampanii ?Apetyt na życie?, prowadzonej przez
Internetowy magazyn kobiecy Female.pl już na początku grudnia zaangażował się w społeczną akcję pt. „Podziel się opłatkiem z kasjerką. Nie rób zakupów w Wigilię”. Wydawca portalu tworząc projekt a
Nie jeden, a kilku Świętych Mikołajów, słodkie upominki dla dzieci, spektakl o niezwykłych przygodach Aladyna, interaktywna zabawa podczas której dzieci będą mogły zbudować zamek, tunel, a nawet? akwedukt! ? moc atrakcji bę
Netia SA jest głównym sponsorem konkursu Nowa Społeczność Roku – inicjatywy, mającej na celu wyłonienie najciekawszych i najbardziej kreatywnych społeczności internetowych. Netia już po raz kolejny angażuje się
Inwestując w Supermarkecie Funduszy Inwestycyjnych mBanku zdobywa się atrakcyjne nagrody.Ruszył nowy konkurs mBanku i TFI PZU S.A. Aby wziąć udział w konkursie należy do 30 czerwca br. złożyć zlecenie nabycia jednostek uczest
W listopadzie kanał filmowy ALE KINO! oraz Agencja Promocji Ma?ana zapraszają na drugą edycję festiwalu FILMY ŚWIATA ALE KINO! . W programie imprezy znajdą się filmy z Azji, Bliskiego Wschodu, Afryki oraz Ameryki Łacińskiej.Ki
Już w czwartek 22.05, o godzinie 18.00, kawiarnia Starbucks? przy ulicy Nowy Świat 62 w Warszawie, zamieni się w kameralną salę koncertową. Goście będą mieli okazję podziwiać akustyczne brzmienia Tomasz Korpantego. Starbuck
O relacji między medycyną a inżynierią, znaczeniu diagnostyki w rehabilitacji narządów ruchu oraz rehabilitacji w neurologii dyskutować będą uczestnicy konferencji Innowacje w rehabilitacji. Podczas spotkania odbędzie się r�
Seriale emitowane w polskich stacjach telewizyjnych śledzą głównie kobiety. Spośród przeszło 30 produkcji, zbadanych dla WIRTUALNEMEDIA.PL przez AGB Nielsen Media Research, tylko trzy „Włatcy Móch&rdquo