We wtorek, 17 lipca, na tarasie Qchni Artystycznej zaprezentowano nowy dwumiesięcznik „Nasza piękna Polska” – pełen wspaniałych zdjęć magazyn tworzony przez czytelników dla czytelników, opowiadają
Nie tylko w Warszawie, lecz także w innych miastach działają rady seniorów. To ważny krok na drodze do aktywizacji osób starszych w Polsce, bo jak mówią sami zainteresowani, ?jesień życia nie musi być smutna?.…
mBank wprowadził do oferty Kredyt ratalny plus - kredyt gotówkowy dla osób fizycznych, przeznaczony na dowolny cel konsumpcyjny.Kredyt ratalny plus udzielany jest w formie rachunku rozliczeniowego a?vista z odnawialną linią
Oferta Banku Pocztowego znalazła się w czołówce rankingu rachunków dla seniorów przygotowanego przez ekspertów.Konto Nestor zajęło II miejsce w najnowszym rankingu na najlepsze konto dla seniora przygo
Tegoroczna inauguracja na Politechnice Gdańskiej odbędzie się 6 października 2014 roku ? dokładnie w 110. rocznicę pierwszej inauguracji roku akademickiego na uczelni. Uroczystość rozpocznie się o godz. 11.15 w Auli w Gm
Największa platforma handlowa polskiego Internetu Allegro.pl rozpoczęła kampanię świąteczną. Będzie ona zachęcać Użytkowników do kupowania prezentów pod choinkę właśnie w serwisie. To największa kampania ma
Netia otrzymała Srebrną Effie w kategorii „Telekomunikacja” za kampanię reklamową pt. „Hipnotyzująca Promocja” w XI edycji konkursu efektywności działań komunikacji marketingowej – EFFIE.EFFIE to j
izzyBank - pierwszy wirtualny bank dla młodych ludzi, który działa w ramach mBanku, znosi opłatę za użytkowanie izzyKARTY - Visy Electron do rachunku izzyKONTO.Promocja obejmuje zarówno nowych, jak i dotychczasowych Klientów ?
<P ><B >W 2004 roku Bank Pekao SA wesprze cele społeczne kwotą prawie 4 mln złotych. Bank postanowił skoncentrować swoją działalność społeczną i charytatywną na wybranych celach. Najwięcej przeznaczy na pomoc
Już po raz piąty Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Spale dołączył do ogólnopolskiej akcji ?Polska Biega?. W sobotę 17 maja odbył się tam bieg, w którym udział wzięło kilkaset osób. Wydarzenie wspierała marka TEEKANNE.