Wakacje offline? Skądże! Internet coraz częściej towarzyszy Polakom w podróżach. Podczas urlopu, wyjazdów służbowych, a nawet zwykłego przemieszczania się między domem a pracą... wszędzie tam coraz trudniej obejść się
Grupa Freixenet poszerzyła swoje hiszpańskie portfolio o dwa nowe wina. Jest to odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy coraz cześciej sięgają po wina z regionów Rueda i Ribera del Jiloca.Fray German Verdejo 2004Wino Fray Ge
Boże Narodzenie to święta lubiane i wyczekiwane przez wszystkich: młodszych, starszych, mniej i bardziej grzecznych. To radosny czas, który spędzamy z rodziną i najbliższymi nam osobami. W grudniu, każda gospodyni rozpoc
Rekomendowany przez Związek Polskiego Leasingu Mieczysław Groszek został wybrany do zarządu (Board of Directors) Leaseurope, stowarzyszenia 46 związków z 34 krajów europejskich, reprezentujących firmy leasingowe i&n
Gdańsk, 3 kwietnia 2006 ENERGA mecenasem wydania filmu, przywołującego ostatnią wizytę Jana Pawła II w Trójmieście Już po raz trzeci Koncern Energetyczny ENERGA SA jest mecenasem wydania płyty, wspominającej wielkiego Pola
Dotpay, lider rynku płatności elektronicznych, po raz kolejny wzbogaca swoją ofertę. Do listy obsługiwanych przelewów dodane zostały Płać z ING oraz przelewy z Alior Banku i BS Wschowa.Płatności za pomocą superszybki
mBank - lider bankowości elektronicznej, zajął pierwsze miejsce w V Ogólnopolskiej Olimpiadzie Usług Bankowych jako Bank najbardziej przyjazny Klientom. Jednocześnie Prezes Sławomir Lachowski otrzymał nominację do tytułu Osob
Zimowa aura sprzyja poszukiwaniom sposobów na rozgrzanie. Herbata z sokiem malinowym, grzane wino, a może sauna? Ta ostatnia staje się w Polsce coraz popularniejsza. Sauna to miejsce spotkań, mających jednak nieco intymny charakte
6 października 2004 roku o godz. 11.00 w hiszpańskiej restauracji MIRADOR (ul. Grzybowska 2,Warszawa) odbędzie się konferencja prasowa organizowana przez firme FREIXENET Sp. z o.o. Tematy konferencji:-
Netia otrzymała Srebrną Effie w kategorii „Telekomunikacja” za kampanię reklamową pt. „Hipnotyzująca Promocja” w XI edycji konkursu efektywności działań komunikacji marketingowej – EFFIE.EFFIE to j