Czego najczęściej szukali w NetSprint.pl polscy Internauci w pierwszym półroczu 2004 roku? Jakiej muzyki najchętniej słuchają? Kim jest ich ulubiona aktorka? Kto był najbardziej poszukiwanym politykiem w Sieci? Od
Premiery dwóch wyjątkowych dokumentów: ?Ziggy Dust? i ?Workuta?, zrealizowanych przez toruńskich filmowców, będą miały miejsce podczas III Festiwalu Sztuki Faktu. ?Toruńska fala? to specjalny blok programowy, który odbędzie
Warszawa, 06.08.2014Informacja prasowaJeszcze więcej WittchenGaleria Mokotów to miejsce gdzie jednocześnie będą funkcjonowały dwa butiki znanej polskiej marki. Klienci Galerii od sierpnia będą mogli odwiedzić zarówno loka
mBank pierwszy wirtualny bank w Polsce, zaprasza wszystkich Klientów do udziału w konkursie pod nazwą z Visą do Aten. Nagrodą główną jest dwuosobowy wyjazd na Letnie Igrzyska Olimpijskie w 2004 r. W konkursie do wygrania są r�
Podczas największej konferencji w Europie Środkowej i Wschodniej, wśród 2500 gości ? liderów gospodarki i polityki z całego świata ? pojawią się Mistrzowie Kodowania. Organizatorzy ogólnopolskiego programu edukacyjnego dowio
Klienci Cellular One w całych Stanach Zjednoczonych mają dostęp do największego w świecie katalogu muzyki na urządzeniach przenośnych dzięki ogłoszonemu partnerstwu między firmą Ericsson, a Napsterem. Napster Mobile jest dos
Z końcem października Internetowy Serwis Kobiecy Female.pl (www.female.pl) pokazał swoje nowe oblicze.Gruntownemu liftingowi poddana została strona główna oraz wszystkie podstrony. Serwis w nowych ciepłych b
27 stycznia 2003 roku podpisana została umowa o wspołpracy miedzy Eskadara Sp. z o.o. - organizatorem Festiwalu \"Kreatura\" i Freixenet Sp. z o.o. dzięki której Freixenet uzyskał prawo do posługiwanie sie tytułem Sponsora Festi
13 grudnia, w 30. rocznicę wydarzeń grudniowych, Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia wystąpi w katowickiej Archikatedrze Chrystusa Króla podczas koncertu poświęconego pamięci ofiar stanu wojennego.…
Ruszyła kampania reklamowa BRE Banku skierowana do najbardziej zamożnych Polaków. Kampania ma charakter wizerunkowy. Najważniejszym jej celem jest wzrost świadomości marki Private Banking & Wealth Management wśró