W internecie pojawiła się nowa strona mBanku. Mowa o serwisie, stworzonym w ramach obchodów 10-lecia, w którym prezentowane są urodzinowe atrakcje dla Klientów. Jedną z nich jest wielki koncert, podczas kt&oacu
Wydawany przez Spółdzielnię Pracy „Polityka” tygodnik „Forum” od numeru 3/2007 ukazywać się będzie, poza edycją papierową, również w cyfrowym formacie zinio. Pierwsze e-wydanie, wzbogacone
Wielu z nas zastanawia się, dlaczego 1 listopada odwiedzamy cmentarze i modlimy się za dusze zmarłych. Jak się okazuje, to bardzo stara tradycja, która ewoluowała przez wieki i w różnych zakątkach świata wygląda inaczej. 1
W okresie letnim częściej niż zwykle bolą nas nogi. To może być poważny problem zdrowotny. Warto sprawdzić, czy nie jest on spowodowany przewlekłą niewydolnością żylną.…
1 czerwca na stacjach paliwowych Shell rusza nowa kampania promocyjna, nawiązująca do obchodzonej w tym roku rocznicy 60-lecia nawiązania współpracy technologicznej Shell z Ferrari. Kierowcy tankujący na stacjach Shell będ
Jeśli w Dzień Dziecka będziemy ze swoją pociechą w okolicach Białowieży, warto skorzystać z okazji i odwiedzić Białowieski Park Narodowy. Tego dnia na najmłodszych miłośników przyrody czekają specjalne atrakcje. Dzieci w
Stadion Narodowy w Warszawie gościł kilkudziesięciu uczestników debaty poświęconej organizacji i kondycji biegów masowych w Polsce. W ostatnich latach ta najprostsza forma aktywności fizycznej przeżywa wielki rozkwit, a oczeki
Polskie Stowarzyszenie Public Relations zaproponowało Edelman Polska i Migut Media SA mediację i pomoc w zakończeniu konfliktu.Uważamy, że przebieg i atmosfera tego sporu nie służą dobrze polskiej branży public relations. Bud
Rodzinny grill, piknik ze znajomymi czy wspólne oglądanie meczu w telewizji to idealne sytuacje, w których możemy zaserwować naszym bliskim i przyjaciołom drobne przekąski. Słodkich i niezdrowych pokus jest naprawdę wiele wię
Prowadzona na wyszukiwarce NetSprint.pl kampania charytatywna dla Krajowego Centrum ds. AIDS zdobyła złoto w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2007. Nagrodę otrzymała agencja Arc Worldwide Polska, Leo Burnett Group, a tytuł kampanii t