Serwis internetowy www.dekoral.pl wzbogacił się o kolejne niezwykle atrakcyjne narzędzie. Jest nim Wizualizer, który niebywale ułatwia dobór kolorów zarówno wnętrza domu jak i elewacji. Ponadto do każdego z rodzaju pomieszcze
Wielu ekspertów wyraża dość subiektywne sądy, według których producenci materiałów wykorzystują boom budowlany po to, by podnieść ceny swoich produktów. Tymczasem zwiększone zapotrzebowanie na mate
Galeria Internetowa SwiatAktu.pl już po miesiącu od premiery prezentuje wysoki poziom publikowanych fotografii, w związku z czym zamierza wydać je w formie albumu. Album będzie zawierał 199 wybitnych aktów oraz informacj
Każdego roku 700 tys. Polek pada ofiarą przemocy. Żyją z katami, ale zazwyczaj nie zwracają się do nikogo o pomoc. Często wynika to z obaw o swoje bezpieczeństwo, jednak zwykle nie wiedzą, gdzie szukać wsparcia. Przyjęcie ko
mBank wprowadził do oferty Kredyt ratalny plus - kredyt gotówkowy dla osób fizycznych, przeznaczony na dowolny cel konsumpcyjny.Kredyt ratalny plus udzielany jest w formie rachunku rozliczeniowego a?vista z odnawialną linią
mBank po raz kolejny został doceniony na forum międzynarodowym, otrzymując tytuł ?Best of Show? na tegorocznej edycji konferencji Finovate, za projekt nowoczesnych lekkich placówek bankowych. Uznanie odbiorców znalazła także ap
Wnętrza glamour lśnią i olśniewają. Dominująca w nich obfitość może jednak przytłoczyć. Najnowsza kolekcja Charlotte marki HF Helvetia Furniture, inspirowana obowiązującymi trendami w designie, podpowiada jak odnaleźć w
Próba ustanowienia rekordu w dziedzinie ekonomiki jazdy z nowym paliwem Shell Londyn, styczeń 2006 ? 17 stycznia 2006 r. John i Helen Taylor wyruszyli w podróż dookoła świata samochodem zasilanym nowym paliwem opraco
ING Bank Śląski znalazł się wśród najsilniejszych marek na polskim rynku i otrzymał tytuł Superbrand Polska. Bank został także uznany za jedną z najsilniejszych marek biznesowych „Business Superbrands". ING Bank
Dobre prognozy dla kategorii naturalnych produktów żywnościowych i kosmetycznych. Wśród Polaków rośnie popularność produktów zdrowych, ekologicznych, dietetycznych.Warszawa, 20 listopada 2014 r. ? Prawie połowa respondentów