Wystawa mistrzów i studentów ASP w siedzibie firmy Ericsson.W dniu 13 czerwca 2002 roku, w siedzibie firmy Ericsson odbył się szósty z kolei wernisaż prac mistrzów i młodych artystów – wykładowców i studentów
Ruszyła kampania reklamowa BRE Banku skierowana do najbardziej zamożnych Polaków. Kampania ma charakter wizerunkowy. Najważniejszym jej celem jest wzrost świadomości marki Private Banking & Wealth Management wśró
Klienci mBanku oraz MultiBanku, którzy do 20 grudnia odwiedzą dowolną placówkę banku, otrzymają Kartę AUTOPOMOC, która powstała we współpracy z BRE Ubezpieczenia TU S.A. Karta upoważnia d
Rząd przyjął projekt, który przewiduje, że z urlopów rodzicielskich oraz zasiłków macierzyńskich będą mogli korzystać samotni ojcowie, m.in. w przypadku śmierci matki dziecka.…
Allegro.pl w imieniu Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy www.wosp.org.pl informuje o uruchomieniu jedynego oficjalnego serwisu aukcyjnego w ramach XI Finału WOŚP. Od 2 grudnia do 31 stycznia 2002 r. pod adresem ( http://aukc
Podczas wczorajszej gali wręczenia Złotych Spinaczy - którymi branża Public Relations nagradza najlepsze kampanie - Imago Public Relations odebrała aż trzy statuetki, w tym po raz drugi z rzędu nagrodę w kategorii „
Wrocław, historycznie miasto pogranicza – wielu kultur, narodów oraz religii – powraca od pewnego czasu do swej wielusetletniej tradycji miasta tolerancji i dialogu. Praktycznym przejawem tego stanu rzeczy są wroc�
1 czerwca na stacjach paliwowych Shell rusza nowa kampania promocyjna, nawiązująca do obchodzonej w tym roku rocznicy 60-lecia nawiązania współpracy technologicznej Shell z Ferrari. Kierowcy tankujący na stacjach Shell będ
Już po raz drugi blog mBanku doczekał się uznania w oczach organizatorów konkursu „Najlepsze polskie blogi firmowe 2009 r. ". mBank znalazł się na podium, zajmując drugie miejsce w kategorii „najlepszy blog pr
Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o. oraz Greenbag to nowi klienci Agencji Edelman Polska. Współpraca z Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o. obejmuje działania z zakresu komunikacji korporacyjnej oraz marketingu konsumenc