Co czwarta osoba odczuwa społeczny przymus kupowania prezentów na gwiazdkę – wynika z ankiety ING. Równocześnie blisko co drugi klient ING nie lubi robić zakupów świątecznych, ale lubi dawać prezenty.&
Trzy dni obrad, ponad 110 debat i wiele imprez towarzyszących - siódma edycja Europejskiego Kongresu Gospodarczego za nami. Jak co roku, w dyskusjach o kluczowych dla branży energetycznej kwestiach, głos zabierali przedstawiciele G
Chcąc bardzo szybko schudnąć, nie jemy kolacji lub zamieniamy produkty na te beztłuszczowe. To jednak nie sprawi, że osiągniemy długotrwały sukces. Zobacz, jakich błędów unikać.Zwłaszcza w okresie letnim panuje moda na at
Zarówno Migut Media SA, jak i Edelman Polska odpowiedziały pozytywnie na propozycję mediacji ze strony PSPR w konflikcie wokół BCA SA. Migut Media SA przedstawiła ponadto wstępne warunki przystąpienia do rozmów, w których wsk
Transmisja na żywo, równolegle z siedmiu kortów – wielkie wydarzenie sportowe w wpTV. Wirtualna Polska transmituje na żywo tenisowy Turniej Rolanda Garrosa. W telewizji internetowej wpTV (wptv.wp.pl) można prześ
W każdym małym artyście drzemie ukryty Picasso, Tycjan lub Van Gogh. Trzeba go tylko odkryć, a wartość dzieła staje się wówczas bezcenna. Udowodnili to podopieczni Środowiskowego Ogniska Wychowawczego działające
Michał Kobosko, redaktor naczelny Bloomberg Businessweek Polska, otrzymał w czwartek Konfederatkę – Przyjaciel Pracodawcy 2011.…
Netia otrzymała Srebrną Effie w kategorii „Telekomunikacja” za kampanię reklamową pt. „Hipnotyzująca Promocja” w XI edycji konkursu efektywności działań komunikacji marketingowej – EFFIE.EFFIE to j
Wyniki badania European Trusted Brands 2011 Polacy wybrali najchętniej oglądane stacje telewizyjne. W tegorocznej edycji badania European Trusted Brands marka TVN została laureatem Złotego Godła, markę Polsat wyróżn
25 listopada br. na gali wręczenia Złotych Spinaczy marka Hoop Cola oraz agencja Ciszewski PR powtórzyły wspólny sukces. Tegoroczna nagroda została przyznana za projekt Hoop Colędawanie w kategorii Komunikacja kryzys