Senior.pl, pierwszy polski portal tworzony w całości z myślą o dojrzałych osobach, przebudował i znacznie rozszerzył swój serwis społecznościowy. Klub Senior Cafe jest teraz w pełni zintegrowany z portalem i ofer
1. października ruszył program lojalnościowy dla Klientów Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych. Uczestnicy programu Member gets Member SUSem po nagrody mogą polecać znajomym ubezpieczenia samochodowe oraz turystyczne mBa
Trwa przyjmowanie zgłoszeń banków do udziału w plebiscycie ?Złoty Bankier 2011?. Za dwa tygodnie rozpocznie się natomiast głosowanie internautów na najlepsze produkty finansowe w 9 kategoriach z zakresu bankowości indywidualne
Bardzo odważna, wręcz surowa, a jednocześnie wyjątkowo ekskluzywna. Industrialna aranżacja w jadalni to dobry pomysł dla osób ceniących awangardowe wnętrza. Marka Dekoral Fashion podpowiada, jak wprowadzić do pomieszczenia el
Już po raz trzeci w trasę wyruszyło w trasę Mobilne Centrum Szkoleniowe ROCKWOOL. Misja? Szkolić, prezentować oraz wymieniać doświadczenia z fachowymi wykonawcami. Od kwietnia do października szkolenia praktyczne odbywać się
Barwna parada, której bohaterami będą Kacper, Melchior i Baltazar, przemierzy toruńską starówkę we wtorek, 6 stycznia 2015 roku. Barwny orszak wyruszy o godzinie 15.00 z Rynku Staromiejskiego i przejdzie ulicą Szeroką na Rynek
Choć Polki bardzo się między sobą różnią, łączy je jedno ? zmieniają się z tradycyjnych gospodyń domowych w kobiety nowoczesne, światowe, świadome swoich wartości oraz potrzeb. Tak wynika z badań ?Polki same o sobie?.
Najtańszym sposobem opłacania rachunków za gaz, telefon czy prąd jest skorzystanie z bankowości internetowej. Tanio można je zapłacić również w kasie osiedlowego marketu. Zdecydowanie najdroższa opcja to przelew
Podjęta z inicjatywy Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego renowacja Cadillaca, ostatniego auta Marszałka Józefa Piłsudskiego, zakończyła się sukcesem. Dziś 7 listopada, w Belwederze, Prezydent uroczyście odsłonił odrestau
Netia otrzymała Srebrną Effie w kategorii „Telekomunikacja” za kampanię reklamową pt. „Hipnotyzująca Promocja” w XI edycji konkursu efektywności działań komunikacji marketingowej – EFFIE.EFFIE to j