Roman Jędrkowiak, dyrektor odpowiedzialny za marketing w ING Banku Śląskim, został uznany przez magazyn Media i Marketing za CMO of the Year. Wyróżniono go za długofalową strategię i konsekwencję w działaniach nad zmia
24 lipca br. roku Zarząd Banku BPS S.A. podjął decyzję o przekazaniu darowizny w wysokości 10.000 zł na rzecz poszkodowanych w wyniku katastrofalnej trąby powietrznej, która 20 lipca br. przeszła przez gminę Kłomnice w
Największy serwis aukcyjny w Polsce po raz pierwszy wygrywa z największymi portalamiWedług badań opublikowanych przez spółki PBI i Gemius pod względem liczby odsłon Allegro plasuje się na II miejscu wygrywając z Wirtualną Po
Gdańsk, 3 kwietnia 2006 ENERGA mecenasem wydania filmu, przywołującego ostatnią wizytę Jana Pawła II w Trójmieście Już po raz trzeci Koncern Energetyczny ENERGA SA jest mecenasem wydania płyty, wspominającej wielkiego Pola
Wirtualna Polska ogłasza konkurs, w którym nagrodą jest 2-letnie stypendium w Warszawskiej Szkole Filmowej Bogusława Lindy i Macieja Ślesickiego. Ruszył wielki konkurs Wirtualnej Polski. Jego zwycięzca otrzyma nietuzinkow�
Oferta Banku Pocztowego znalazła się w czołówce rankingu rachunków dla seniorów przygotowanego przez ekspertów.Konto Nestor zajęło II miejsce w najnowszym rankingu na najlepsze konto dla seniora przygo
Zapraszamy na Festiwal Skarby UrodyCzas: 17-18 maja, godz. 10:00 – 18:00Miejsce: MTL S.A., ul. Dworcowa 11Rossmann organizuje Festiwal „Skarby Urody”, podczas którego goście będą mogli zapoznać się z nowin
Giełdowy touroperator wytrwale realizuje prognozy finansowe. Po podsumowaniu wyników zarówno jednostkowych, jak i skonsolidowanych okazało się, że wzrost przychodów jest zgodny z oczekiwaniami zarządu. Jednost
Przygotowania do X Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wchodzą w ostatni etap. W tym roku główny sztab Fundacji Jurka Owsiaka oraz centrum całej akcji zagości 13 stycznia w studiu nr 5 w siedzibie TVP przy ulicy Woroni
videoPR.pl zajmuje się realizacją wideokonferencji oraz produkcją materiałów filmowych do Internetu, dedykowanych komunikacji korporacyjnej. Powstanie videoPR.pl wynika z rosnącej popularności przekazu wideo w sieci, jak r