videoPR.pl zajmuje się realizacją wideokonferencji oraz produkcją materiałów filmowych do Internetu, dedykowanych komunikacji korporacyjnej. Powstanie videoPR.pl wynika z rosnącej popularności przekazu wideo w sieci, jak r
Dwie firmy z branży wyposażenia łazienek, Sanitec KOŁO i Kludi, po raz kolejny organizują imprezę mikołajkową. Wydarzenie przeznaczone jest dla przedstawicieli czołowych firm wykonawczych i dla projektantów instalacji s
Przewodnicząca Komisji Unii Afrykańskiej, czterech komisarzy Unii Europejskiej, europarlamentarzyści, kilkudziesięciu ministrów i wiceministrów z całego świata oraz prezesi największych firm, eksperci i biznesmeni spotkają si
Lider polskiego e-commerce od dzisiaj reklamuje się nie tylko w internecie. Kampania reklamowa przygotowana przez Allegro.pl, jest pierwszą w historii polskiej branży reklamowej, tak dużą akcją spółki internetowej.Autorem pierw
Marka WINIARY w styczniu wprowadzi na rynek Bulion na żeberkach – aromatyczną bazę tradycyjnych, polskich dań.Pierwszy na rynku Bulion na żeberkach WINIARY skierowany jest przede wszystkim do miłośników tradycyjnej
BRE Bank zdobył I nagrodę w trzeciej już edycji konkursu na najlepiej sporządzony raport z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Ogłoszenie wyników i wręczenie statuetek nastąpiło podczas konferencji zatytułow
14 maja 2014 roku, podczas specjalnej konferencji prasowej w Aleksandrowie Łódzkim, IQ Sport Advisory Group wraz z Burmistrzem Aleksandrowa Łódzkiego i firmą Magellan S.A. zainaugurowała II edycję sportowo-charytatywnej akcji ?B
12 lutego 2015 roku w Warszawie już po raz drugi odbyła się konferencja z cyklu Fidelity Perspectives kierowana do profesjonalistów związanych z rynkiem inwestycyjnym, a organizowana przez Fidelity Worldwide Investment. Eksperci F
Dzięki pracom przeprowadzonym przez ENERGĘ-Operator SA, Trójmiasto posiada nową stację transformatorowo-rozdzielczą „GPZ Nowy Port”, która będzie odpowiadać za zasilanie stadionu piłkarskiego budowa
Dobre prognozy dla kategorii naturalnych produktów żywnościowych i kosmetycznych. Wśród Polaków rośnie popularność produktów zdrowych, ekologicznych, dietetycznych.Warszawa, 20 listopada 2014 r. ? Prawie połowa respondentów