Specjalne Nagrody Branżowe obejmują dwa wyróżnienia w kategorii Best of Innovation (Najlepsza z innowacji) oraz sześć w Eco-Design Products.RIDGEFIELD PARK, N.J., 9 listopada 2010 – Samsung Electronics, lider r
Jeśli w Dzień Dziecka będziemy ze swoją pociechą w okolicach Białowieży, warto skorzystać z okazji i odwiedzić Białowieski Park Narodowy. Tego dnia na najmłodszych miłośników przyrody czekają specjalne atrakcje. Dzieci w
„Ekoszkody. Krótki Przewodnik po ryzyku” to pierwszy na polskim rynku ubezpieczeń magazyn inżynierski, przedstawiający praktyczne strony oceny ryzyka spowodowania szkód w środowisku. Publikację wydała w
Akcja IKEA i UNICEF „Jedno euro to majątek” trwa. Od 3 listopada do 24 grudnia 2008 sklepy IKEA przekazują 1 euro z każdej sprzedanej zabawki pluszowej na pomoc dzieciom. Sprzedano już 50 tysięcy pluszaków
25 lipca III seminarium z cyklu "Rewolucja w Komunikacji" organizowanego przez fundację InternetPR.pl i Gazeta.pl. Tym razem zastanawiamy się: User Generated Content czy User Generated Crap? Trzeci już raz zaproszeni
Koncern Energetyczny ENERGA SA jest generalnym sponsorem startującego dzisiaj, 20 kwietnia, XXI Ogólnopolskiego Wyścigu Kolarskiego Szlakiem Bursztynowym "ENERGA Tour 2006". - Nowoczesna, dynamiczna firma rozwija się wówczas, gdy
Szwajcaria i Austria cieszą się dużą popularnością w ofercie Rainbow Tours. Zwłaszcza w kontekście zbliżających się mistrzostw Europy w piłce nożnej. To okazja do połączenia sportowych emocji z dawką kultury, sztuki i w
Grafit to symbol elegancji, nowoczesności i? odwagi. Podłoga w odcieniach szarości każdego dnia bowiem prezentuje się inaczej, zawsze i niezmiennie jednak dystyngowanie. Classen, renomowany producent podłóg i drzwi, przedstawia
Światowej sławy designer, Antonio Citterio, zaprojektował ceramikę łazienkową dla Sanitec KOŁO. Na polski rynek weszła zupełnie nowa seria OVUM, zaś linia EGO przeszła gruntowny lifting. Nowe produkty KOŁA sygnowane są naz
Freixenet słynący na całym świecie z innowacyjności i nowoczesnego podejścia do wina oraz komunikacji z nim związanej wykonał kolejny krok milowy. Dzięki japońskiej enolog pracującej w winnicy i jej wieloletniej pracy na ryn