Trofea i pamiątki olimpijczyków z grupy Team7 można od dziś licytować na aukcji internetowej Allegro.pl. Wśród wystawionych przedmiotów są m.in. statuetka Renaty Mauer-Różańskiej za zdobycie 2m. w Plebiscycie na Najlepszego
"Im więcej tym lepiej" ? pod taką nazwą trwał przez ostatnie 3 miesiące konkurs Programu Partnerskiego Allegro. Liczba uczestników przeszła najśmielsze oczekiwania organizatorów. -Nie przypuszczaliśmy, że aż tylu użytkowni
Co kupić na gwiazdkę dziewczynie? Z czego będą zadowoleni rodzice? Kolejne skarpetki dla chłopaka? - z takimi pytaniami chyba zmaga się każdy w okresię przedświątecznym. W rozwiązaniu dylematów, może pomóc specjalna stron
Tajemnicami zakamarków kościoła św. Katarzyny w Gdańsku i nadziejami na odbudowę dzielić się będzie 10 października prof. Andrzej Januszajtis, profesor politechniki i badacz dziejów Gdańska. Zapraszamy na kolejny wykład z
Podczas GALI PSPR 2007 Polskie Stowarzyszenie Public Relations przyznało swoją nagrodę ŁEB PR. W tym roku został nią uhonorowany Paweł Biedziak, wieloletni rzecznik prasowy policji.ŁBY PR są wyróżnieniem nadawanym doro
Będzie ogień, iskry i niezliczone dowody na moc wysokiej i niskiej temperatury, ot choćby pękające arbuzy. 23–24 maja na Targu Węglowym staną laboratoria fizyczne. Inicjatorem Festiwalu Temperatury jest miłośnik nauki, d
19 i 20 maja na placu przed halą ?Kalisz Arena? zagości mobilne centrum nauki ?Planeta Energii?. Wizyta miasteczka to nagroda w zorganizowanym przez Grupę ENERGA ogólnopolskim konkursie edukacyjnym, którego głównym celem jest pr
Zdechłe myszy, kozie dzwoneczki ułatwiające zaśnięcie i 16 poduszek dla jednego gościa ? jak informuje Skyscanner, najpopularniejsza wyszukiwarka podróży w Europie, to tylko niektóre z dziwacznych próśb, z jakimi miał okazj
Droga na stadiony świata rozpoczyna się w Gdyni! Już w sobotę swoje pierwsze kroki postawią w ich kierunku młodzi lekkoatleci z Pomorza, Warmii i Mazur. Już po raz siódmy uczniowie szkół podstawowych i gimnazjów zainauguruj�
Ruszyła kampania reklamowa BRE Banku skierowana do najbardziej zamożnych Polaków. Kampania ma charakter wizerunkowy. Najważniejszym jej celem jest wzrost świadomości marki Private Banking & Wealth Management wśró