Generali T.U. S.A. otrzymało od magazynu ekonomicznego „Home & Market” statuetkę oraz tytuł „Najlepszego Partnera w Biznesie”, w kategorii ubezpieczeń majątkowych za pakiet dla MSP – Generali PRES
Zimowa aura sprzyja poszukiwaniom sposobów na rozgrzanie. Herbata z sokiem malinowym, grzane wino, a może sauna? Ta ostatnia staje się w Polsce coraz popularniejsza. Sauna to miejsce spotkań, mających jednak nieco intymny charakte
W ostatni poniedziałek listopada w Teatrze Wielkim w Warszawie wręczono jedną z najbardziej prestiżowych nagród gospodarczych w Polsce – Perły Polskiej Gospodarki. W tym elitarnym gronie już po raz drugi znalazło si
Głównym celem warsztatów jest ćwiczenie umiejętności postrzegania ciała ludzkiego i możliwości jego rejestracji przy pomocy aparatu fotograficznego. Akt to nie tylko zwykła nagość na zdjęciu. O dobrej fotografi
„Wykluczone dzieci” – taki tytuł nosi najnowszy, dziewiąty już raport UNICEF dotyczący sytuacji dzieci w 24 krajach OECD, w tym w Polsce. Raport pokazuje nierówności społeczne wśród dzieci w kraj
27 stycznia 2003 roku podpisana została umowa o wspołpracy miedzy Eskadara Sp. z o.o. - organizatorem Festiwalu \"Kreatura\" i Freixenet Sp. z o.o. dzięki której Freixenet uzyskał prawo do posługiwanie sie tytułem Sponsora Festi
Kupujesz auto? Sprzedajesz? Ubezpieczasz? Sprawdź, ile wart jest twój samochód. Wyceń go samodzielnie z Wirtualną Polską i EurotaxGlass’s. Nowy serwis WP – WycenyAut.wp.pl – to pi
Redakcja SwiatObrazu.pl oraz firma Kata zapraszają do udziału w konkursie fotograficznym "Lekka rzecz...". Do wygrania niezwykle lekkie i niezbędne wyposażenie każdego fotografa: plecak, torba i kabura na sprzęt fotograficzny.Ż
Klienci Koncernu Energetycznego ENERGA SA mają swój magazyn. Pierwszy numer bezpłatnego dwumiesięcznika "Przyjazna Energia" ukazał się w ostatnich dniach listopada 2005 r., kolejny trafi do klientów ENERGI już w styczniu br. A
Ruszyła kampania reklamowa BRE Banku skierowana do najbardziej zamożnych Polaków. Kampania ma charakter wizerunkowy. Najważniejszym jej celem jest wzrost świadomości marki Private Banking & Wealth Management wśró