Po wielu tygodniach oczekiwań wyłoniono miejsce, w którym odbędzie się tegoroczna edycja Samsung Euro Championship 2011! Wybór padł na Warszawskie Centrum EXPO XXI. Już na początku października Warszawa stanie się europejsk�
Rozpoczęła się kolejna edycja corocznego plebiscytu na „Człowieka o kolorowym wnętrzu" organizowanego przez markę Dekoral, miesięczniki Cztery Kąty i Avanti oraz serwis www.gazeta.pl. Zapraszamy do wzięcia udziału w kon
Rozpoczęła się kolejna, internetowa zbiórka pieniędzy na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Jak co roku, zbliżający się Finał poprzedza start serwisu Aukcje Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (www.aukcje
Profesjonalne konsultacje lekarskie dzięki inteligentnemu testowi online to nowe rozwiązanie Centrum Diagnostyczno-Terapeutycznego MEDICUS nie tylko dla zabieganych. Ruszył program ?Zbadaj się teraz?, który umożliwia Pacjentom w
Już 22 kwietnia w Stalowej Woli odbędzie się spotkanie ogólnopolskiego programu ?Voltaren MAX. Rozruszaj Stawy??. Powstał on z myślą o Seniorach, którzy chcą walczyć z uporczywym bólem stawów i nadal cieszyć się sprawnoś
Wakacje to czas wypoczynku ? wycieczki za miasto lub w odległe zakątki świata mają pomóc nam na nowo naładować baterie i zapomnieć na chwilę o pracy. To również idealny moment na refleksję na temat tego, ile czasu poświęc
Akcja IKEA i UNICEF „Jedno euro to majątek” trwa. Od 3 listopada do 24 grudnia 2008 sklepy IKEA przekazują 1 euro z każdej sprzedanej zabawki pluszowej na pomoc dzieciom. Sprzedano już 50 tysięcy pluszaków
Najważniejsze światowe wybiegi, prezentacje premierowych kolekcji największych nazwisk świata mody, przeglądy trendów w modzie damskiej i męskiej – Wirtualna Polska oraz Fashion TV kreują i inspirują.
Marani Reserve 2007 to nie jest wino do picia na co dzień. Nie należy go traktować jako trunku towarzyszącego. Wymaga celebracji ? jego degustacja to wydarzenie samo w sobie. Posępne i eleganckie, spotka się z uznaniem nawet najb
Grupa Generali została laureatem prestiżowego Konkursu Komunikacji Marketingowej EFFIE Awards 2008 oceniającego efektywność działań kampanii reklamowej. Uznanie jury konkursu uzyskała reklama Autocasco Generali pt. „Komba