Giełdowy touroperator, ze względu na wielkość oferty, przygotował dla swoich Klientów aż dwa odrębne katalogi na sezon letni 2009 roku. Ukażą się one w połowie listopada. Nowością w ofercie, są Cyklady, Sardynia i
<P ><EM ><STRONG >Polacy chcą słuchać muzyki przez telefon komórkowy - teraz będą mogli czynić to częściej i szybciej w czasie rzeczywistym za pomocą sieci HSPA.<P >Koncepcja szybkiego dostępu do mobi
Zbliża się koniec roku, czas więc na podsumowania w polskiej turystyce. Mimo przeciwności, wyjeżdżamy i niestraszny nam kryzys. Zmienia się też obraz polskiego turysty, inne są jego oczekiwania. O polskich wyjazdach, turystyce
Ex libris to znak własnościowy, najczęściej ozdobny, wykonany w technice graficznej, opatrzony na przykład nazwą instytucji lub sentencją. Zaprojektowanie ex librisu dla politechnicznej Biblioteki Głównej było zadaniem
Chcąc bardzo szybko schudnąć, nie jemy kolacji lub zamieniamy produkty na te beztłuszczowe. To jednak nie sprawi, że osiągniemy długotrwały sukces. Zobacz, jakich błędów unikać.Zwłaszcza w okresie letnim panuje moda na at
Nowotwór pęcherza moczowego jest drugim najczęściej występującym spośród nowotworów uro-onkologicznych u mężczyzn. Najistotniejszym czynnikiem ryzyka raka pęcherza jest palenie tytoniu. Palacze mają dwukrotnie wyższe ryzy
Jeden z najbardziej magicznych festiwali światła ? Bella Skyway Festival ? ma szansę zostać najlepszą atrakcją turystyczną Polski w 2014 roku! Weź udział w internetowym plebiscycie organizowanym przez Polską Organizację Tury
Giełdowy touroperator wyprzedał około 60% oferty wyjazdów sylwestrowych. Weszła ona do sprzedaży wraz z wydaniem drugiej edycji katalogu Prawdziwe Podróże jesień 2008/2009. Dużym powodzeniem cieszą się wycieczki
Kolejne serwisy Wirtualnej Polski: Tech, Moto, Orange Ekstraklasa i Erotyka dostępne są od dzisiaj przez telefon komórkowy. Dodatkowo system nawigacji w mobi.wp.pl przebudowano tak, by najważniejsze i najczęściej szukane in
Prowadzona na wyszukiwarce NetSprint.pl kampania charytatywna dla Krajowego Centrum ds. AIDS zdobyła złoto w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2007. Nagrodę otrzymała agencja Arc Worldwide Polska, Leo Burnett Group, a tytuł kampanii t