Akcja IKEA i UNICEF „Jedno euro to majątek” trwa. Od 3 listopada do 24 grudnia 2008 sklepy IKEA przekazują 1 euro z każdej sprzedanej zabawki pluszowej na pomoc dzieciom. Sprzedano już 50 tysięcy pluszaków
Rainbow Tours S.A. uruchomił w stolicy nowe Biuro Obsługi Klienta. To już piąty punkt w mieście, gdzie można poznać ofertę tego touroperatora.W strategii spółki jednym z najważniejszych elementów jest budowa wł
Andrzej Tersa, prezes ENERGI Zakładu Elektrowni Wodnych otrzymał odznaczenie "Zasłużony dla ochrony środowiska i gospodarki wodnej". To honorowe wyróżnienie, przyznawane przez Ministra Środowiska za zaangażowanie w działania
Liczba chorych na atopowe zapalenie skóry (AZS) ? zwłaszcza w krajach wysoko rozwiniętych ? wzrosła w ciągu ostatnich lat prawie trzykrotnie. Eksperci wyjaśniają, czym jest schorzenie i jak sobie z nim radzić.…
Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o. oraz Greenbag to nowi klienci Agencji Edelman Polska. Współpraca z Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o. obejmuje działania z zakresu komunikacji korporacyjnej oraz marketingu konsumenc
150 osób na scenie, połączone siły 150 głosów w czasie jednego koncertu. Akademicki Chór Politechniki Gdańskiej zaprosił do wspólnego występu koleżanki i kolegów z Politechniki Drezdeńskiej. Razem zaśpiewają w najbliżs
Wiedźmin: Versus to gra przeglądarkowa MMO nowej generacji, umożliwiająca rozgrywanie pojedynków między bohaterami znanymi z książek Andrzeja Sapkowskiego oraz bestsellerowej gry komputerowej „Wiedźmin”. Każ
17 czerwca (piątek) Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia w Katowicach, po raz ostatni w sezonie, wystąpi dla swoich melomanów podczas koncertu abonamentowego. Za pulpitem stanie znakomity polski dyrygent, Jerzy Maksy
Premiery dwóch wyjątkowych dokumentów: ?Ziggy Dust? i ?Workuta?, zrealizowanych przez toruńskich filmowców, będą miały miejsce podczas III Festiwalu Sztuki Faktu. ?Toruńska fala? to specjalny blok programowy, który odbędzie
Netia otrzymała Srebrną Effie w kategorii „Telekomunikacja” za kampanię reklamową pt. „Hipnotyzująca Promocja” w XI edycji konkursu efektywności działań komunikacji marketingowej – EFFIE.EFFIE to j