Ma błyszczeć, świecić się i czarować. To oczywiście niedosłowne oczekiwania wobec karnawałowego stołu, na którym świetnie prezentować się będą zarówno dekoracje po minionych świętach, jak i uniwersalne el
Nestlé przygotuje zbilansowane i pełne wartości odżywczych pożywienie dla pilotów udających się w przyszłym tygodniu w pierwszą w historii podróż dookoła świata samolotem zasilanym energią słoneczną. Producent żywnoś
Z okazji Dnia Dziecka, Lidl przygotował szeroką ofertę zabawek oraz ubranek dla dzieci. 30 rodzajów klocków LEGO, lalki Monster High, trampolina, piaskownica oraz wiele innych atrakcyjnych produktów, dostępnych będzie już od
Na rowerach objechali północną Szkocję i całe zachodnie Bałkany. Fotograficzny zapis widoków, budowli i wspomnień z tychże wypraw przygotowali studenci Politechniki Gdańskiej zrzeszeni w klubie turystycznym Fify.
Wyjazd na ferie z dzieckiem jest rzeczą, na którą zazwyczaj czekamy z utęsknieniem. Miesiące ciężkiej pracy, obowiązków, zmartwień przytłaczają, a perspektywa odpoczynku z dala od domu jest bardzo obiecująca. Wielu z nas j
To jedne z wielu wspomnień internautów dotyczących znanych osobistości, wśród których ostatnimi dniami (17-18 grudnia) śmierć zebrała swoje żniwo. Od kilku dni świat żegna przywódców polityc
Z końcem października Internetowy Serwis Kobiecy Female.pl (www.female.pl) pokazał swoje nowe oblicze.Gruntownemu liftingowi poddana została strona główna oraz wszystkie podstrony. Serwis w nowych ciepłych b
Za nami już 5 edycja imprezy mikołajkowej, organizowanej rokrocznie przez firmy Sanitec KOŁO oraz KLUDI. Jak zawsze, uczestnicy bawili się przednio i korzystali ze świetnej okazji, by poznać się lepiej w nieformalnej atmosferze.
Ostrołęcki zakład betonu komórkowego YTONG, należący do Xella Polska, jest przykładem na to, że polskie fabryki cechuje zarówno wysoka jakość technologiczna, jak i otwartość na nowe wyzwania. Fabryka w Ostroł�
Kolekcja siedmiu modeli Ferrari GT w skali 1:38 została wprowadzona na polski rynek dnia 25 kwietnia. Wydarzeniu towarzyszyć będzie kampania telewizyjna z uczestnictwem siedmiokrotnego Mistrza Świata Formuły 1 - Michaela Schumache