Co jest potrzebne przed podróżą? W którym trymestrze najlepiej planować wylot? Gdzie usiąść w samolocie i jak zapinać pasy? Wątpliwościom nie ma końca, kiedy kobieta nie leci sama, a z dodatkowym
Charyzmatyczny amerykański przedsiębiorca i naukowiec prof. John Chisholm, guru z Doliny Krzemowej, genialny inwestor i prezes John Chisholm Ventures gościć będzie na Politechnice Gdańskiej. Na pierwszy w Polsce wykład profesora
26 sierpnia obchody jubileuszu 25-lecia "Solidarności" uświetni koncert pt. "Przestrzeń Wolności" w wykonaniu legendarnego muzyka Jean Michel Jarre?a. Mecenasem widowiska, które obejrzy na terenie Stoczni Gdańskiej około 100 tys
Pociąga Cię atmosfera rodem ze światowych wybiegów – blask fleszy, piękne modelki i awangardowe kreacje? Przenieś ten klimat do swojego domu! Marka Dekoral Fashion podpowiada, jak to zrobić. …
Ruszył serwis świąteczny Wirtualnej Polski – swieta.wp.pl Jak co roku, pod adresem swieta.wp.pl internauci znajdą bożonarodzeniowy serwis internetowy Wirtualnej Polski. Redakcja portalu zawarła w nim wszystko, co wiąże si
W tym roku Polki chciałyby przede wszystkim schudnąć i uprawiać więcej sportu. A jak już mają oszczędzać, to na konkretny cel. Ich najlepsze wakacje to zorganizowany pobyt all inclusive w 5-gwiazdkowym hotelu, a gdyby miały d
Historia Kapitana ENERGA, dostępna na stronie www.bohatercodziennosci.pl, to nieszablonowa forma budowania nowego wizerunku Grupy. Idea postaci nawiązuje do kultowych, komiksowych superbohaterów oraz ich misji w otaczającym �
Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. Planując świąteczne menu, już teraz warto pamiętać o podstawowych zasadach prawidłowego odżywiania, dzięki którym nasze Święta będą nie tylko smaczne, ale i zd
Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o. oraz Greenbag to nowi klienci Agencji Edelman Polska. Współpraca z Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o. obejmuje działania z zakresu komunikacji korporacyjnej oraz marketingu konsumenc
Rainbow Tours, wraz z czternastoma innymi biurami podróży, zostało poddane badaniu w formule „tajemniczy klient“. Touroperator uzyskał najwyższą notę pod względem obsługi klienta – zdobył aż 91 proce