Miłośnicy wiatru i wody, dzięki Wirtualnej Polsce, mogą w każdej chwili sprawdzać pogodę dla żeglarzy w swoich telefonach komórkowych. Portal zapewnił też użytkownikom dostęp do informacji o warunkach pogodowych na �
Organizator: Sanitec KOŁO jest wiodącym producentem i dystrybutorem wyrobów wyposażenia łazienek w Polsce. Od 1993 firma należy do międzynarodowej Grupy Sanitec, największego w Europie producenta ceramiki łazienkowej. Fi
Największy serwis aukcyjny w Polsce - Allegro.pl (http://www.allegro.pl) - wraz z Telewizją Polską oraz Polską Akcją Humanitarną organizuje unikalną aukcję zdjęć z autografami aktorów polskich seriali. Dochód z aukcji \"Ak
Przygotowania do X Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wchodzą w ostatni etap. W tym roku główny sztab Fundacji Jurka Owsiaka oraz centrum całej akcji zagości 13 stycznia w studiu nr 5 w siedzibie TVP przy ulicy Woroni
W niedzielę już po raz szósty ulicami Warszawy przeszedł Marsz dla Życia i Rodziny. Pod hasłem „Polska woła o ludzi sumienia” ok. 20 tysięcy ludzi w bardzo radosnej atmosferze wyraziło swoje poparcie dla wart
Osoby dojrzałe, pomimo niewątpliwego własnego doświadczenia życiowego, stają czasami przez różnymi nowymi wyzwaniami, którego wymagają od nich pogłębiania wiedzy na różne tematy. Aktywni Seniorzy jako całkowicie naturaln
W dniu 17 listopada 2010 r., w warszawskiej Operze Narodowej, odbyło się uroczyste rozdanie Medali Europejskich- wyróżnień przyznawanych przez Business Centre Club produktom, które reprezentują wysoką jako
E-SPORT NA XBOX 360 – WORLD CYBER GAMES 2007 Xbox 360 po raz pierwszy uczestniczy w polskich eliminacjach WCG 2007; Rywalizacja obejmuje gry Gears of War i Forza Motorsport2. Warszawa, 21 czerwca 2007 r. – F
Kot do prawidłowego funkcjonowania potrzebuje do ośmiu posiłków dziennie. Natomiast pies ? wbrew powszechnym praktykom ? maksymalnie dwa. Nie popełniajmy błędów i odżywiajmy naszych pupilów racjonalnie.…
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy