Czasu mamy wciąż za mało, pracy nie zostawiamy w pracy gdyż po prostu nie wyrabiamy się z naszymi obowiązkami. Jak temu zaradzić? Doby nie wydłużyć się nie da, zarządzać czasem również. Można jednak skutecznie zarządza
Dwa złote, srebrny i brązowy medal z 63. Targów Wynalazczości, Badań Naukowych i Nowych Technologii BRUSSELS INNOVA przywieźli naukowcy Politechniki Gdańskiej. Targi odbyły się w połowie listopada.…
Rękawice bokserskie Dariusza Tigera Michalczewskiego z dedykacją, rękawica Sylwii Gruchały, w której wywalczyła brązowy medal podczas ostatnich igrzysk olimpijskich, narty zdobywcy biegunów Marka Kamińskiego oraz bluza z
Już jesienią tego roku pasjonaci gier wideo krajów Europy Centralnej przeniosą się w erę gier i rozrywki nowej generacji Warszawa 29 sierpnia 2006 ? Firma Microsoft? poinformowała o planach wprowadzenia 3 listopada
Serwis o fotografii i wideo SwiatObrazu.pl, aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich czytelników, nawiązał współpracę z Grupą Wydawniczą Helion - znaną i cenioną marką na rynku wydawnictw informatycznych, przewo
Chłodne, maksymalnie proste, wręcz szalenie odważne – lofty czyli apartamenty w przestrzeniach poprzemysłowych stały się bardzo modne w ostatnich latach. Wbrew pozorom nie są dostępne wyłącznie dla wybranych. Styl indus
BRE Bank zajął II miejsce w rankingu najlepszych instytucji finansowych 2006 roku, przygotowanym przez dziennik „Rzeczpospolita”.Wybierając najlepsze banki, Rzeczpospolita oceniała tylko te instytucje, których ak
Ericsson, Budimex, Telefonia Dialog oraz Netia, to sygnatariusze podpisanego 29 listopada 2011 roku Listu Intencyjnego, którego celem jest m.in. wspólny udział w realizacji projektów budowy regionalnych sieci szerokopasmowych, taki
Wyprawa prowadzona przez Piotra Pustelnika weszła w kluczową fazę międzynarodowa ekipa założyła już bazę główną i walcząc z niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi kieruje się na szczyt Annapurna.Wyprawa mBank Era An
Rainbow Tours, wraz z czternastoma innymi biurami podróży, zostało poddane badaniu w formule „tajemniczy klient“. Touroperator uzyskał najwyższą notę pod względem obsługi klienta – zdobył aż 91 proce