Większościowy pakiet Ceneo.pl - wiodącej porównywarki cen w polskim internecie, 30 grudnia 2006 roku trafił w ręce QXL Holding, właściciela Grupy Allegro.pl. Większościowy pakiet akcji został odkupiony od do
Dzień 31 grudnia spędzany przed ekranem telewizora, kojarzy się wielu Polakom z nudą oraz zaprzepaszczoną szansą na dobrą zabawę. Tak jednak nie musi być! Dzięki aplikacjom platformy Samsung Smart TV, Sylwester spędzany z pi
W Polsce działa ponad 100 firm, które zajmują się profesjonalną produkcją gier. Ale na palcach jednej ręki można policzyć produkcje, które przebiły się do świadomości opinii publicznej jako rynkowe hity. Ten stan można z
Freixenet, hiszpański producent win musujących CAVA, światowy lider w segmencie win musujących objął swoim patronatem kolejna premierę filmową. Tym razem jest to obraz w reżyserii François Hanss i Arthur-Emmanuel Pierre
Zbliża się koniec roku, czas więc na podsumowania w polskiej turystyce. Mimo przeciwności, wyjeżdżamy i niestraszny nam kryzys. Zmienia się też obraz polskiego turysty, inne są jego oczekiwania. O polskich wyjazdach, turystyce
Płytki na podłodze i otwarta kuchnia? Niekoniecznie! Prawdziwa sztuka kulinarna odbywa się dziś często za zamkniętymi drzwiami. Coraz bardziej modne stają się więc również przytulne kuchnie, w których podłogę tworzą pane
Dostępne są już w Polsce nowe wina z winnicy Freixenet - Mederano de Freixenet Linea de Oro.Jest to rozszerzenie dostępnej na rynku linii Mederano de Freixenet VdT, które wprowadzone zostały w 2001 roku i zostały dobrze odebrane
Jubileuszowy 400-setny sklep Rossmann został otwarty w Krakowie. Drogerię funkcjonuje w największym w południowej Polsce miejskim centrum handlowym - ?Bonarka City Center?. Z okazji otwarcia 400-setnego sklepu sieci, w warszawski
Blisko 80% młodych Polek uważa depilację okolic intymnych za obowiązkowy punkt pielęgnacji ciała, na równi z usuwaniem włosów z nóg i pach. Niestety, u części pań depilacja wiąże się często z przykrym
III Edycja Kongresu Netii po raz kolejny okazała się sukcesem w oczach jego gości. Jak wynika z badania przeprowadzonego podczas Kongresu przez MillwardBrown SMG/KRC, aż 94 proc. uczestników poleciłoby udział w tym wydarze