Pikeo.pl – wyraź siebie w Internecie!Wirtualna Polska uruchomiła serwis Pikeo.pl – fotograficzną platformę społecznościową, na której można zamieszczać i przechowywać zdjęcia, udostępniać je innym użytk
Polskie Stowarzyszenie Public Relations zaproponowało Edelman Polska i Migut Media SA mediację i pomoc w zakończeniu konfliktu.Uważamy, że przebieg i atmosfera tego sporu nie służą dobrze polskiej branży public relations. Bud
Każdy kto zabezpieczył dom alarmem najlepiej wie, jak często syrena stawia w środku nocy na nogi pół osiedla – bez przyczyny. Jak to zrobić, żeby alarm wył wtedy, kiedy rzeczywiście dochodzi do włamania i milcza�
Magdalena Czyżkowska z województwa dolnośląskiego została zwyciężczynią 11. edycji ogólnopolskiego konkursu Księgowy Roku. Na co dzień pracuje w firmie TIM SA (branża – handel, produkcja) w miejscowości S
W Sesji Półfinałowej konkursu Księgowy Roku Jury wyróżniło szesnastu Najlepszych Księgowych Województw oraz wyłoniło pięcioro finalistów, którzy jeszcze tego samego dnia konkurowali ze sobą
Większościowy pakiet Ceneo.pl - wiodącej porównywarki cen w polskim internecie, 30 grudnia 2006 roku trafił w ręce QXL Holding, właściciela Grupy Allegro.pl. Większościowy pakiet akcji został odkupiony od do
Jury polskich nagród MIXX oceniło i nagrodziło najlepsze przykłady cyfrowego i interaktywnego marketingu. W gronie wyróżnionych znalazła się reklama Mojej Karty ING, zamieszczona na popularnym portalu nasza-klasa.pl
Koalicja SMS bez VAT, zrzeszająca 21 największych organizacji charytatywnych w Polsce, zdecydowała się zaapelować do przedstawicieli rządu Rzeczpospolitej, by udzielili jej wsparcia w walce o niepobieranie podatku od darowizn p
Dwie firmy z branży wyposażenia łazienek, Sanitec KOŁO i Kludi, po raz kolejny organizują imprezę mikołajkową. Wydarzenie przeznaczone jest dla przedstawicieli czołowych firm wykonawczych i dla projektantów instalacji s
10. listopada rozpoczęła się kampania promująca portal PolskaWita.pl. Swoim zasięgiem obejmuje serwis społecznościowy Sympatia.pl oraz portal Onet.pl. Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Polska Wita wśród grupy