System wsparcia małych i średnich firm ulega na poziomie europejskim dwóch procesom. Po pierwsze ulega on i ulegać on będzie znacznemu rozwojowi, a priorytety zwiększania innowacyjności i wzrostu konkurencyjności nabiera
Wystartowała nowa kampania promująca aukcje charytatywne WOŚP na platformie Allegro. W tym roku, do licytowania przedmiotów na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zachęca aktorka Katarzyna Bujakiewicz. W interaktywnej ap
24 lipca br. roku Zarząd Banku BPS S.A. podjął decyzję o przekazaniu darowizny w wysokości 10.000 zł na rzecz poszkodowanych w wyniku katastrofalnej trąby powietrznej, która 20 lipca br. przeszła przez gminę Kłomnice w
W dniach 27-29 maja warto przyjechać do Parku Handlowego Bielany. Przy Parku stanie miasteczko Bridgestone – raj dla miłośników motoryzacji i wszystkich tych, dla których bezpieczeństwo na drodze to podstawa. Na
Dla niektórych bardzo istotne są szczegółowe badania sprzętu fotograficznego dotyczące najczęściej spotykanych wad, dla innych zaś analizy te nie mają istotnego znaczenia. Tak czy inaczej, jednych i drugich intere
Tegoroczna edycja Samsung Euro Championship po raz pierwszy w historii odbędzie się w Polsce. Znamy już oficjalne tytuły gier, w które rywalizować będą zawodnicy z całej Europy: Counter-Strike 1.6, FIFA 11, Starcraft 2: Wings
W każdym małym artyście drzemie ukryty Picasso, Tycjan lub Van Gogh. Trzeba go tylko odkryć, a wartość dzieła staje się wówczas bezcenna. Udowodnili to podopieczni Środowiskowego Ogniska Wychowawczego działające
Freixenet słynący na całym świecie z innowacyjności i nowoczesnego podejścia do wina oraz komunikacji z nim związanej wykonał kolejny krok milowy. Dzięki japońskiej enolog pracującej w winnicy i jej wieloletniej pracy na ryn
Dr Dariusz Dereniowski z Politechniki Gdańskiej oraz dr Marek Klonowski z Politechniki Wrocławskiej zostali laureatami konkursu naukowego o Nagrodę im. Witolda Lipskiego. Dr Dereniowski i dr Klonowski wypełnili ostre kryt
Rainbow Tours, wraz z czternastoma innymi biurami podróży, zostało poddane badaniu w formule „tajemniczy klient“. Touroperator uzyskał najwyższą notę pod względem obsługi klienta – zdobył aż 91 proce